Skip to main content
Beantwoord

Na verhuisdatum nog geen internet op nieuwe adres - Oude adres al afgesloten

  • 24 June 2024
  • 11 reacties
  • 168 Bekeken

Goedemorgen,

 

Op 5 juni heb ik een verhuizing doorgegeven via Mijn Odido. Ik werd kort hierna gebeld om het te bevestigen. In dit gesprek zijn wij overeengekomen dat het abonnement een beetje aangepast zou worden (geen TV meer, 1 extra wifi punt). So far so good!

 

Zelf heb ik 24 juni als verhuisdatum doorgegeven: vandaag dus. Nu heb ik alleen sinds vandaag geen internet op het nieuwe adres, én geen internet meer op het oude adres. Ik heb ook nog geen mogelijkheid gehad om een afspraak in te kunnen plannen met Guidion voor de installatie op het nieuwe adres. Ik verhuis namelijk van Reggefiber gebied naar Delta gebied. Ons nieuwe adres heeft ook een heel ander type glasvezelaansluiting (Attema FTU).

 

Het enige wat ik mij kan bedenken wat het proces heeft verstoord is het niet kunnen ontvangen van het wifi punt. Afgelopen zaterdagochtend is al vroeg geprobeerd deze te bezorgen op ons nieuwe adres, echter was er toen helaas niemand thuis (10 minuten na de bezorgpoging wel 😅). Het wifi punt ligt nu bij een pakketpunt. Deze kan ik pas morgen op zijn vroegst ophalen.

 

Is er een mogelijkheid om een tijdelijke internetverbinding op te zetten, zodat wij in ieder geval weer een vorm van vast internet kunnen hebben op het nieuwe adres? Of kunnen jullie het proces al verder in gang zetten zodat Guidion een afspraak met ons kan maken? Mijn dank is groot!

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Akiranon 

Normaal moet je een email hebben ontvangen om een afspraak te maken met Guidion voor de installatie..

In het pakket moet ook een nieuwe ONT zitten die je nodig hebt 

Reputatie 2

Beste Waqqas,

 

Het lijkt erop dat er alleen een wifipunt verzonden is:

E-mail om een afspraak in te plannen met Guidion heb ik helaas (nog) niet gehad. Zie ook deze melding:

Misschien dat het ONT inderdaad bij het pakket in zit. Kan het alleen pas morgen ophalen vanwege de kromme openingstijden van het pakketpunt (08:00 t/m 17:00).

Reputatie 7
Badge +15

@Akiranon 

Waarschijnlijk is het glasvezel nog niet gereed voor gebruik volgens Odido aangezien hij nog op in behandeling staat of de order loopt ergens vast.

Reputatie 2

Inmiddels het pakketje opgehaald en hier zit inderdaad ook een Nokia ONT in.


Helaas zitten wij sinds gisteren zonder werkende internetverbinding op beide adressen. Hoop dat de afspraak met Guidion snel kan worden gemaakt of dat er iets van een alternatieve verbinding kan worden opgezet. Houd hier toch wel een beetje een vervelend gevoel aan over. 

Reputatie 7
Badge +14

Als je een Ben of Odido simkaart hebt, dan kan de klantenservice of een moderator je een voucher geven voor werkelijk unlimited mobiel internet.  Je kan dan op je telefoon een wifi hotspot aanmaken.

Reputatie 2

Dankjewel voor je antwoord Eric. Zou een goede optie zijn. Heb inderdaad een Ben abonnement.

Heb ondertussen ook een afspraak kunnen maken met Guidion. Ze komen vrijdag de ONT installeren. 😄

Reputatie 7
Badge +14

@Akiranon  Je mag mij een privébericht sturen.ik stuur je dan een gratis voucher
klik op mijn naam en kies bericht

Reputatie 7
Badge +14

@Akiranon  Succes!

Met vriendelijke groet, 
@Cristien  in samenwerking met @eric  en @Waqqas  

Net als jij Klanten van Odido. 😂🌞

Reputatie 2

@Akiranon

Waarschijnlijk is het glasvezel nog niet gereed voor gebruik volgens Odido aangezien hij nog op in behandeling staat of de order loopt ergens vast.

 

Nog even een update van mijn kant: Ben aangesloten op het nieuwe adres en ben online. Dank voor jullie hulp!

Reputatie 7
Badge +14

Nog even een update van mijn kant: Ben aangesloten op het nieuwe adres en ben online. Dank voor jullie hulp!

Kijk @Akiranon Jij maakt Odido vast blij met dit bericht! 
Ik ben ook blij voor je. 🌞😂👍

Heb je nog vragen of kan je een klant helpen met antwoorden ‘je bent hier altijd welkom’

Met vriendelijke groet.

Reputatie 7
Badge +16

Super fijn om te lezen @Akiranon, dank voor het delen van jouw herstelmelding en heel veel plezier toegewenst met de verbinding! Ik voeg me 100% bij Cristien: als je ooit nog met vragen of suggesties zit, ben je meer dan welkom op de Community! 😄

Reageer