Beantwoord
Na oplevering met monteur, geen internetverbinding
Hoi!
Vanochtend is de monteur van guidion geweest om het modem aan te sluiten zodat we gebruik konden maken ban T-Mobile thuis glasvezel. We stappen over van KPN.
Na een tijdje probeerden we het modem uit en het leek te werken, er was verbinding. Vervolgens leek de monteur de verbinding slecht dus hij resette het modem om te kijken of de verbinding beter door kwam.
Toen, niks. Hij heeft lang staan bellen met iemand (back-Office?) en er was geen oplossing. Uiteindelijk vermoedde hij dat de korte verbinding die we hadden een kruising zou moeten zijn met KPN. Wat mij raar leek, want wij hadden vanaf 0:00 al geen KPN verbinding meer.
Nee nu zou het probleem te maken hebben met een verkeerde poort of lijn? En er moest iemand anders langskomen om die poort of lijn te activeren? Nou het zei me allemaal niks, want ik snap hier dus de ballen van. Maar de monteur vertelde dat ik niks hoefde te doen en er vanzelf iemand mij zou bellen om die andere lijn te activeren. Dit zou in een kast buitenshuis moeten zijn.
ik heb geen internet en ook geen telefoontje ontvangen, ik heb ook geen idee door wie ik nu gebeld zou moeten worden of wie dit verder gaat oplossen? Ondertussen geen internet thuis.. kan iemand dit voor mij ophelderen?
Vanochtend is de monteur van guidion geweest om het modem aan te sluiten zodat we gebruik konden maken ban T-Mobile thuis glasvezel. We stappen over van KPN.
Na een tijdje probeerden we het modem uit en het leek te werken, er was verbinding. Vervolgens leek de monteur de verbinding slecht dus hij resette het modem om te kijken of de verbinding beter door kwam.
Toen, niks. Hij heeft lang staan bellen met iemand (back-Office?) en er was geen oplossing. Uiteindelijk vermoedde hij dat de korte verbinding die we hadden een kruising zou moeten zijn met KPN. Wat mij raar leek, want wij hadden vanaf 0:00 al geen KPN verbinding meer.
Nee nu zou het probleem te maken hebben met een verkeerde poort of lijn? En er moest iemand anders langskomen om die poort of lijn te activeren? Nou het zei me allemaal niks, want ik snap hier dus de ballen van. Maar de monteur vertelde dat ik niks hoefde te doen en er vanzelf iemand mij zou bellen om die andere lijn te activeren. Dit zou in een kast buitenshuis moeten zijn.
ik heb geen internet en ook geen telefoontje ontvangen, ik heb ook geen idee door wie ik nu gebeld zou moeten worden of wie dit verder gaat oplossen? Ondertussen geen internet thuis.. kan iemand dit voor mij ophelderen?
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo @Soraya88 ,
Wat vervelend dat het allemaal niet meteen werkt.
Helaas gaat er wel eens wat mis bij de net beheerder van T-Mobile.
T-Mobile huurt net zoals de meeste andere providers de lijnen van een aanbieder. voor DSL is het KPN.
De monteur heeft een ticket aangemaakt bij T-Mobile en deze zal de taak doorzetten naar KPN. vervolgens zal er iemand van de planning bellen om een afspraak te maken met je. LETOP ze bellen anoniem.
Je kan in geen geval zelf contact opnemen met KPN, bij vragen moet je altijd contact opnemen met T-Mobile. men streeft er na dit binnen 5 dagen voor je op te lossen.
Bekijk origineelWat vervelend dat het allemaal niet meteen werkt.
Helaas gaat er wel eens wat mis bij de net beheerder van T-Mobile.
T-Mobile huurt net zoals de meeste andere providers de lijnen van een aanbieder. voor DSL is het KPN.
De monteur heeft een ticket aangemaakt bij T-Mobile en deze zal de taak doorzetten naar KPN. vervolgens zal er iemand van de planning bellen om een afspraak te maken met je. LETOP ze bellen anoniem.
Je kan in geen geval zelf contact opnemen met KPN, bij vragen moet je altijd contact opnemen met T-Mobile. men streeft er na dit binnen 5 dagen voor je op te lossen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.