Skip to main content

Op 22 oktober 2020 ben ik overgestapt van KPN naar T-Mobile.

Helaas werken het Vast Bellen en opnamefunctie niet nadat monteur zijn hielen had gelicht….

Heb met klantenservice gebeld en daar wordt mij gezegd dat ik gewoon moest afwachten, omdat genoemde onderdelen nog in behandeling zijn. In die tussentijd ben ik dus kan ik niet gebeld worden of zelf bellen. Hetzelfde geldt voor de tv opnamefunctie. Ik moest geduld hebben…..,maar mijn geduld begint op te raken. Sterker, ik heb er nu al spijt van dat ik naar jullie ben overgestapt. 

Wat moet ik nog doen om genoemde onderdelen aan het werken te krijgen ?

Hoi @George Nieuwenboom, we spraken elkaar al in je eerdere topic! 😄

Blij dat alles weer werkt. Mocht een toekomstige lezer het topic willen inzien, volg dan de volgende link: Vaste telefonie en Cloud Opnemen werken nog niet.

Dit topic zal ik nu sluiten.