Hallo,
Agelopen zondag is mijn aansluiting door de monteur gedaan. Waarna hij aangaf dat het WAN lampje rood is, hij zei dat ze waarschijnlijk het netwerk nog moesten overzetten om verbinding te krijgen.
Hij had hier van een melding gemaakt maar heb hier niet echt meer info over gekregen.
Kan ik zelf nog wat er aan doen, of is het wachten op reactie. Of proberen de klantenservice opnieuw te bellen en het probleem uit te leggen, als ik ze aan de lijn krijg
Hoi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk kunt genieten van je internet. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur het ticket goed doorgezet heeft naar onze Back Office. Zij hebben het ticket doorgezet naar de onderannemer en die hebben vandaag het ticket geaccepteerd. Ik ga er vanuit dat het niet lang meer zal duren voordat je weer online bent! Zodra hier meer over bekend is zullen wij contact met je openemen.
Goed om te zien dat je heel snel een afspraak hebt staan met de netwerkbeheerder
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.