Skip to main content

na installatie glasvezel geen internet

  • 7 June 2024
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Hoi, vandaag is de monteur langs geweest voor de installatie van het modem.  Helaas is het niet gelukt. Zie de opmerking in de werkbon. Waarschijnlijk IPadres issue. 

Kunnen jullie aangeven wanneer dit opgelost gaat worden?

Kan ik in de tussentijd een voucher krijgen voor onbeperkt internet?

 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nijnsel5491rp 

Volgens de ONT komt er geen signaal binnen, ik stuur je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @nijnsel5491rp, goed dat je contact opneemt! Het is inmiddels doorgezet naar de technische dienst en zij zullen de netwerkbeheerder hoogstwaarschijnlijk inschakelen. Zij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op voor een afspraak! Groetjes, Ishana

Hi.

Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice. Ik zou vandaag nog terug gebeld worden. Ik wil namelijk weten wanneer de netwerkbeheerder het probleem gaat oplossen. Enige wat ik wil weten hoe lang het gaat duren. Maar niemand die me dat wil vertellen. Odido heeft neem ik aan toch afspraken gemaakt met de netwerkbeheerder hoe snel problemen opgelost dienen te worden?

Concrete vraag:

Wanneer gaat de netwerkbeheerder werken aan mijn internet probleem?

Ik hoor graag van jullie

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @nijnsel5491rp, ik heb het direct nagekeken! Onze technische dienst en de externe netwerkbeheerder communiceren onderling achter de schermen en zijn hard bezig om dit op te lossen. Mocht er een afspraak met je nodig zijn, zul je het meteen horen. Er is nog geen precieze indicatie hiervoor, maar het wordt echt zo snel mogelijk opgelost. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer