Hi, op 23 augustus heb ik T-Mobile thuis glasvezel besteld (1Gbps) inclusief TV. Zodra het kon heb ik een installatie afspraak gemaakt voor donderdag 22 september (lees vandaag). Helaas heb ik tot op heden nog geen installatiepakket ontvangen en wordt ik bij de T-Mobile Thuis servicedesk niets wijzer. Ik heb maandag gebeld waarbij geconstateerd is dat er geen order is aangemaakt om het installatiepakket te versturen. Dit is in orde gemaakt en dinsdag, uiterlijk woensdag zou het pakket binnen moeten zijn. Gezien de status op de portaal nog altijd hetzelfde was op dinsdag heb ik opnieuw contact opgenomen. De medewerker geeft aan dat er nog altijd een fout zit in de order en heeft navraag gedaan. Gezien dit wat langer zou duren heeft deze persoon mij later terug gebeld. Ik ben uiteindelijk teruggebeld en is aangegeven dat het installatiepakket woensdag of uiterlijk donderdag bezorgd zal worden. Gisteren heb ik opnieuw contact opgenomen met T-Mobile Thuis om te vragen waar het pakket blijft Hier ben ik helaas geheel niet wijzer geworden. Je raad het al, vandaag is de dag van installatie en heb nog altijd geen bericht ontvangen dat het installatiepakket verstuurd is. Ook heeft de klantenservice aangegeven dat de Guidion monteur ook een installatiepakket in de bus heeft voor dit soort gevallen. Voor de zekerheid gisteren ook nog even met hun gebeld en dit is niet het geval. De Guidion monteur installeert enkel apparatuur welke door T-Mobile afgestuurd is.
Zoals je zult begrijpen heb ik mijn buik er nu al behoorlijk vol van en twijfel nu om de overstap van Ziggo door te zetten. Je wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd en de linker hand weet gewoon niet wat de rechter aan het doen is.
Zijn er meer met dergelijke waardeloze ervaringen of ben ik een uitzonderding? Heb nu geen idee waar het pakket blijft en zal later vandaag contact opnemen met Guidion voor het annuleren van de installatie afspraak.