Hallo @vandermeersnijders
Zijn de tv's bekabeld aangesloten of via de WiFi?
Heb je ook al de netwerkinstellingen op de tv's een reset gegeven? En op andere apparaten is er geen probleem met het internet?
De TV’s zijn bekabeld aangesloten. Geven alleen aan dat dit niet zo is. Ze lijken de verbinding niet te zien.
@vandermeersnijders
Kan je eens als test iets anders aansluiten op dezelfde kabels en kijken of dan het internet werkt? Als het dan wel werkt dan lijkt het iets met de tv te zijn en dan zou je de netwerkinstellingen kunnen resetten.
Dank Waqqas voor het meedenken. En laptop aansluiten werkt wel. Alleen beide TV’s herkennen het ethernet niet meer.
Hoi @vandermeersnijders, fijn dat je al een aantal tests kon uitvoeren, ik zie je graag weer als van oudsher genieten! Ik krijg sterk de indruk dat je de TVs via een eigen router of switch hebt aangesloten, kan je testen of de TVs wel verbinding hebben als je ze direct op het modem aansluit? Wellicht kan je de eigen router of switch resetten?
Ik ben erg benieuwd hoe je situatie eruit ziet, ik zie je graag slagen!
Dank Cal. Dit is niet het geval. Beide TV’s staan op jullie router en TV boxen. Hebben daar ook altijd op gestaan en het gedaan. Doen het niet meer nadat we een week storing hebben gehad. Gr. Frank
Hey @vandermeersnijders, ik heb zojuist een nieuwe lijnmeting gedaan en ik zie dat er een vrij hoge demping omhoog komt. Ik heb dit daarom doorgezet naar onze techneuten, zij gaan voor je aan de slag. Als we hier meer over weten wordt er contact met je opgezocht!