Hoi @johanna haarlem,
Ik denk graag met je mee en zie je ook graag zo snel mogelijk opgeleverd worden. Normaal kan ik met je meekijken aan de hand van het gekozen e-mailadres hier op de Community, maar deze is niet gekoppeld aan een account bij ons Thuis. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt!
Hoi @johanna haarlem,
Ik denk graag met je mee en zie je ook graag zo snel mogelijk opgeleverd worden. Normaal kan ik met je meekijken aan de hand van het gekozen e-mailadres hier op de Community, maar deze is niet gekoppeld aan een account bij ons Thuis. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt!
nog even dit glasvezel ligt al in de straat vanaf 10 jan 2022 gewoon triest
Hoi @johanna haarlem,
Dank voor de gegevens! Ik heb direct meegekeken en om een update gevraagd bij onze Glasvezelexperts, met de nadrukkelijke boodschap dat dit zo snel mogelijk geregeld moet worden. Ook wij willen je namelijk graag aansluiten! Zij zullen contact opnemen met de aannemer om vervolgens jou per telefoon te informeren. We houden je graag via die weg op de hoogte. Hulp is onderweg!
Hoi @johanna haarlem,
Dank voor de gegevens! Ik heb direct meegekeken en om een update gevraagd bij onze Glasvezelexperts, met de nadrukkelijke boodschap dat dit zo snel mogelijk geregeld moet worden. Ook wij willen je namelijk graag aansluiten! Zij zullen contact opnemen met de aannemer om vervolgens jou per telefoon te informeren. We houden je graag via die weg op de hoogte. Hulp is onderweg!
als ik zo kijk op dit forum maakt t-mobile er wel een zooitje van
als je jezelf zo in de markt zet ga je denken dat het ze niet echt geïnteresseerd in nieuwe klanten
he Boris die update gaat al net zo [moderator edit] als de aansluiting krijgen
wat een blamage hulp komt niet dus t mobile kent geen schaamte
Hi @johanna haarlem,
Dank je wel voor je bericht! Ik heb deze aangepast, omdat deze in strijd was met onze Huisregels, waarbij het niet toegestaan is om scheldwoorden te gebruiken. Je kan deze in dit topic nalopen: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.
Ik ben direct achter de update aangegaan en zie dat we meerdere malen contact hebben gelegd om je deze te geven. Zo hebben we je meerdere malen proberen te bellen, zonder gehoor. Om je toch goed te informeren, hebben we daarom een mail gestuurd met hoe de situatie er nu uitziet. Heb je deze ontvangen? Wellicht dat deze in de spamfolder is beland. Mocht de update niet binnengekomen zijn, zorg ik er graag voor dat er opnieuw contact met je wordt opgenomen.
Zo hebben we je meerdere malen proberen te bellen, zonder gehoor. is dus niet waar ik heb geen oproepen gemist dus is dit een onwaar dus leugens
ook geen mail met uitleg over hoe de situatie er nu uitziet.
ik heb t mobile thuis bebeld die wisten niets van t mobile contact leggen drm bellen
Hi @johanna haarlem.
Dank voor je reactie! Enigszins verbaasd - we hebben dit duidelijk staan in onze gegevens. Geen zorgen - wil je mij het 06-nummer sturen waarop we je kunnen bereiken? Misschien komen de gegevens niet overeen met het nummer dat bij ons bekend is. Ik zie je berichtje graag tegemoet.
10 maanden nog geen aansluiting wat een t mobile aanfluiting
Hi @johanna haarlem, ik wil ontzettend graag een status update voor je opvragen! We waarderen jouw geduld ontzettend, excuses dat het al enige tijd duurt. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik hier voor je achteraan.
Hi @johanna haarlem, ik heb zojuist een status update doorgekregen van mijn collega die ik graag met je deel! Open Dutch Fiber heeft vertraging met de werkzaamheden tot 1 november. Dit kan te maken hebben met de kabel of het opleveren van de wijkcentrale. Op dit moment kunnen we hier dan ook niet meer over zeggen. Ik had heel erg gehoopt dat ik je van een heldere update kon voorzien, excuses daarvoor. Voor nu dienen we dus af te wachten op Open Dutch Fiber.
dus heb ik volgende maand internet ?
dit is een shit show
Hi @johanna haarlem, we gaan er inderdaad alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen! Ik had je graag meer duidelijkheid gegeven als er meer helder was, sorry.
Ook ik heb diverse malen afspraken gemaakt om glasvezel aan te komen sluiten. Dit dateert van april jl. Voor vandaag stond gepland tussen 9.00 en 12.00 uur. Niemand geweest en ook niet te bereiken op tel 0294-769038. Zelfs als je nu belt (bereikbaar van 8 tot 17.00 uur) wordt er niet opgenomen. Ik ben gewoon thuis want ik werk vanaf huis!
mijn aanvraag loopt al vanaf 26 jan 2022
dit is gewoon niet normaal
kabel ligt al vanaf 15 jan in de straat
elke maand als ik een afschrijving zie van ziggo van 67 euro ben ik er weer ziek van
als ik dit had geweten had ik 9 maanden 35 euro korting gehad van ziggo door te verlengen
ze zeggen wel dat ze iets willen doen zodra mijn glasvezel aansluiting opgeleverd is
maar wat zegt niemand .
geloof niet dat ik schadeloosstelling echt iets voorstelt
cigaar uit eigen doos
ik zou mij kapot schamen als bedrijf maar goed
@johanna haarlem helaas is het vrij normaal dat het vertraging op loopt. Dat is bij KPN NetwerkNL, of Delta Fiber niet anders eigenlijk.
kan wel zijn maar als het vrij normaal is vrij dat het vertraging op loop
moeten ze het niet verkopen als ze gedaan hebben
ik kreeg een folder in de bus waar mij werd verteld dat het beschikbaar was op mijn adres