31 maart geswitched van Z*&ggo naar T-Mobile, met overstap service. Geplande overstap datum 1 juni a.s.
Historie na bevestiging abonnement:
Al snel werd er een afspraak met guideon ingepland, maar het werd duidelijk dat die nog niks konden doen omdat glasvezel eerst van straat naar binnen doorgetrokken moet worden. Dit was volgens het t-mobile systeem al wel gedaan…. in werkelijkheid nog steeds niet gebeurd.
Begin april en midden-april met T-mobile gechat en gebeld dat er geen aansluiting vanuit straat naar woning loopt en dat dit nog ingepland dient te worden (met Volker wessels telecom via T-Mobile).
Tot 2 maal toe werd mij telefonsich beloofd dat T-Mobile dit zou oppakken en dat ik toch wel zeker na enkele weken iets mocht horen… u raadt het al, niks gehoord en a.s. donderdag gaat mijn abonnement in.
Er werd ook al beloofd om mijn dubbele kosten te dragen zolang ik nog geen glasvezel heb. Ik ben beniewd...
Dus ik probeer het nu via deze route met een voorstel:
Wanneer komt er nu eindelijk iemand langs van volker wessels of welke partij dan ook om de kabel door te trekken van stoep naar woning, zodat installatie afgerond kan worden???
In all redelijkheid mag ik toch verwachten dat dit in 2 maanden geregeld kan worden (van abbonement aanvraag 31 maart -- 1 juni).
Bij deze verwacht ik ook een spoedige oplossing, in komende 2 weken!
Zo niet, zie ik niet in waarom ik voor de T-mobile abonnement moet gaan betalen. Geen geleverde dienst…. geen kosten. Ook hou ik vast aan de belofte om mijn doorlopende onverwachte ziggo kosten door T-Mobile te laten betalen dmv kosten reductie op de maandelijkse rekeningen van T-Mobile tot aan de dag dat installatie compleet is.
Bovendien als er nog steeds geen bevestigde planning afgegeven kan worden, wil ik graag afzien van mijn overstap en kosteloos mijn contract (ingaande 1 juni) direct be-eindigen.
Hopelijk deze keer een concreter antwoord
Mvg
Thomas Frijns