20 Februari een abonnement voor glasvezel aangevraagd. Deze ligt wel in de straat/ tuin. Maar moet nog naar binnen getrokken worden. Na heel veel bellen met odido en dutch viber dat ik het nu te lang vind duren, krijg ik maar geen respons. Word beloofd terug te bellen enz enz. Ik heb internet voor mijn werk nodig iedere dag om meer dan 1000 foto's te uploaden. Ik heb nu als alternatief het klik en klaar van odido. Maar dat is zo langzaam dat het soms uren duurt eer mijn foto's zijn geupload. Tevens willen mijn zoons ook goed internet vanwege het gamen.
Ik zou nu wel eens willen weten wanneer ik het beloofde glasvezel internet kan verwachten. Er is nog niks opgestuurd en verder ook geen mails enz wanneer ik wat kan verwachten. Dit gaat mij echt te lang duren. Ik was/ben jaren lang ook met mijn mobiele telefoon bij jullie aangesloten. Maar nu zit ik staan te denken om alles af te zeggen en bij een andere provider te gaan. Word hier echt niet blij van. 🥺 Waarom moet het zolang duren allemaal... je word van het kastje naar de muur gestuurd.