Betreft herhaalbezoek. Zyxelmodem komt nog steeds niet online. Rode led brandt. Andere modem, patchkabel en ONT getest idem. Huidige installatie weer terug gezet iom T-Mobile backoffice. Gemeld aan Guidion EM voor ticket naar TSD om de registratiefouten recht te zetten. BI in orde bevonden. (Niet getekend ivm RIVM maatregel)
Na 2 1/2 week nog steeds geen internet / tv
Beste antwoord door Lisa
Hi
Ik wil jou in dit topic graag een helder antwoord geven! Ik heb gelijk één van mijn collega's van de technische dienst aan de mouw getrokken en ik kan jou voorzien van goed nieuws, yeah. Dit probleem is systeemtechnisch uitgezocht en er is zojuist een nieuwe monteur met nieuwe apparatuur aangestuurd om het probleem op te lossen. Jij hebt dan ook een e-mail / SMS ontvangen waarmee jij een afspraak in kunt plannen. Ik hoop dan ook dat jij heel snel volop kunt gaan genieten van Internet. Als jij nog ergens vragen over hebt, weet dan dat ik hier voor jou klaarsta om je te hulp te schieten! 💪
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.