Hallo ODIDO,
Jullie kunnen wat doen aan de service, gelet op de communicatie intern.
Op 28-11 heb ik na het lanceren van de nieuwe Multi Gb snelheden een upgrade aangevraagd van mijn huidige 1Gb naar 8Gb.
Ik kreeg meteen bevestiging en de melding dat er iets om gepatched moest worden in de wijkkast.
Na ontvangen van de nieuwe ont/router zou er een monteur moeten komen voor installatie.
Deze heb ik direct geannuleerd omdat ik (Netwerk Engineer bij Delta) dat deel wel zelf kan en de grootste handeling de patch in de wijkkast zou zijn.
Gezien ik in ODF gebeid woon kan/mag Guidion niet die kast in dus ODIDO zou hier zelf de netbeheerder(ODF) voor aan moeten sturen.
4-12 de modem/ont ontvangen, geen repatch.
Contact met ODIDO, ja je MOET Guidion laten komen voor de installatie want die gaat dan ook de patch doen, Guidion monteur komt 6-12 “de ont is al aangesloten, maar ik mag de wijkkast niet in dat kan alleen ODF”.
Weer bellen/chatten met ODIDO , ja we gaan dit doorzetten naar de beheerder.
8-12 gebeld door ODF, “ meneer wij hebben helemaal geen opdracht van ODIDO binnen voor een patch opdracht”.
Weer ODIDO bellen ,””zetten het voor u door nu””. <« dit dansje doen we dagelijks tot 14-12.
14-12 knalt nu ook mijn huidige gpon modem eruit,
Weer ODIDO bellen, “Geen idee wat er aan de hand is maar we gaan het uitzoeken “.
Word 15-12 vroeg gebeld door Guidion, “we maken een spoedopdracht aan en ja onze monteur kan de wijkkast in om de patch te doen”.
16-12 monteur zegt op de stoep al” ik kan en mag niet in de ODF wijkkast, als het van een andere beheerder was wel maar niet van ODF”.
Dus dag 18 (16-12 ) geen 1G gpon verbinding, geen 8G verbinding.
Een Guidion monteur die weer in zijn afmelding zet dat de beheerder aangestuurd moet worden, omdat zij dat niet mogen.
Dus wat gaan we doen ODIDO??f?