Hoi, Ik heb morgen een installatieafspraak staan met Gideon, maar heb nog geen installatiepakket ontvangen. Telefonische klantenservice is ook niet op te wachten.
Hoe nu verder?
Bladzijde 1 / 1
Hi @del00s ,
Door het grote succes van de Beter-stapje-over weken is bij een aantal klanten het installatiepakket of de afspraak met een monteur vertraagd. We zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om je zo snel mogelijk aan te sluiten.
Via de statuspagina kan je de bestelling in de gaten houden: My T-Mobile Thuis. Excuses voor dit ongemak!
We hebben ook een algemeen topic aangemaakt, waarin we updates zullen delen. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.
Door het grote succes van de Beter-stapje-over weken is bij een aantal klanten het installatiepakket of de afspraak met een monteur vertraagd. We zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om je zo snel mogelijk aan te sluiten.
Via de statuspagina kan je de bestelling in de gaten houden: My T-Mobile Thuis. Excuses voor dit ongemak!
We hebben ook een algemeen topic aangemaakt, waarin we updates zullen delen. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.