Op 16 februari heb ik een bestelling gedaan om T-Mobile thuis glasvezel te krijgen. Ik zit nu bij KPN glasvezel.
Vanochtend is een monteur van Guidion langs geweest om de verbinding aan te sluiten. De verbinding viel om 10.30 weg, vervolgens 10 minuten later belde hij aan.
Het is niet gelukt. De monteur heeft het huawei kastje aangesloten op de kpn fon, maar hij doet het niet. ‘Er moet iemand van T-Mobile langskomen’ was zijn tekst.
Wanneer komt er iemand? vroeg ik. Binnen 24u, zei hij.
Ik heb T-Mobile gebeld. De helpdesk zei dat de netwerkbeheerder iets op afstand moet doen en dat dan de verbinding gaat werken. Voor 18.00u moet dit gebeurd zijn en mocht het niet zo zijn dan kan ik weer bellen.
ik zit hier nu met een open kastje, onaangesloten modem en twee verschillende verhalen over een oplossing.
Heeft de monteur gelijk en moet er iemand van T-Mobile langskomen of moet ik wachten tot een netwerkbeheerder op afstand iets doet?