monteur voor glasvezel

  • 13 March 2024
  • 9 reacties
  • 58 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben 2 weken geleden verhuisd, er is al een monteur geweest om glasvezel naar de woning te brengen,deze heeft netjes aangegeven dat het punt in de meterkast er zit en dan zal er automatisch geregeld worden dat de monteur voor binnen ook geregeld word. Tot op heden heb ik al vaak moeten bellen met Odido maar er word niks geregeld, ik heb ook Trigion benaderd maar die hebben nog geen werkafspraak van Odido dus ze kunnen niks.

Wie heeft dit ook gehad wil nu eindelijk eens wifi en tv gaan kijken maar geen idee meer wat ik moet doen😔

 

Groetjes rebecca 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Becca1975, slim dat je dit navraagt, ik zie je graag snel genieten van glasvezel! Zoals Waqqas terecht aangeeft heeft Guidion hier geen invloed op. Voor hen is het wachten totdat zij een signaal vanuit ons krijgen dat de netwerkbeheerder klaar is met haar werkzaamheden om je glasvezelaansluiting helemaal op orde te brengen. Heel graag kijk ik mee met de status hiervan in je dossier, alleen heb je jouw Odido abonnement nog niet gekoppeld aan je Community account. Zou je jouw klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Ik ben benieuwd, ik geef je graag alle informatie die wij over je aansluiting hebben! 🙂

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Becca1975 

Normaal is het zo dat de netwerkbeheerder aan Odido doorgeeft dat de glasvezelaansluiting gereed is voor gebruik en daarna ontvang je vanzelf een bericht van Guidion voor de verdere installatie.

Hi Waqqas,

Dat klopt dat had moeten gebeuren maar helaas is dat niet gebeurt, en bel ze nu om de dag en krijg elke keer hetzelfde te horen we zetten het door en dan krijgt u vanzelf een email..... maar helaas tot op vandaag nog helemaal niks😔😔

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Becca1975, slim dat je dit navraagt, ik zie je graag snel genieten van glasvezel! Zoals Waqqas terecht aangeeft heeft Guidion hier geen invloed op. Voor hen is het wachten totdat zij een signaal vanuit ons krijgen dat de netwerkbeheerder klaar is met haar werkzaamheden om je glasvezelaansluiting helemaal op orde te brengen. Heel graag kijk ik mee met de status hiervan in je dossier, alleen heb je jouw Odido abonnement nog niet gekoppeld aan je Community account. Zou je jouw klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Ik ben benieuwd, ik geef je graag alle informatie die wij over je aansluiting hebben! 🙂

Hi cal ik heb mijn klantnummer toegevoegd ben benieuwd

Groetjes rebecca 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Becca1975, je hebt het klantnummer van mobiel toegevoegd en op deze postcode vind ik geen Internet + TV abonnement. Zou je je postcode naast je klantnummer willen toevoegen? Dan kan ik het abonnement als nog omhoog halen! 

Hoi @Tommie van Odido 

Ik heb een abonnement voor internet en tv dat staat op mijn oude postcode nog denk ik 3443EB huisnummer XX, hoop dat dit lukt want word er echt moedeloos van onderhand

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Becca1975, ik zie dat de activatie datum 17-03 is. Dan zou de lijn actief moeten worden. Ik ga er vanuit dat er dan vanzelf een afspraak met de monteur wordt ingepland! 

Hi @Tommie van Odido 

 

Dat is as zondag en ik krijg volgende week pas een email voor het inplannen van een monteur🤔🤔.

Hoop dat het dit keer dan maar wel goed komt 🙏🙏

Reputatie 7
Badge +9

Dat hoop ik ook @Becca1975

Reageer