Beantwoord

Monteur uitgevallen en nu?

  • 22 October 2023
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Na vijf jaar het besluit genomen om over te stappen. We hebben in september de overstap aangevraagd. De monteur kan 2x in de maand. Nu is hij uitgevallen. We hebben geen nieuwe datum ontvangen.

Onze vorige provider heeft alle extra’s stopgezet. Minder snelle internet en helaas geen Voetbal en Formule 1 meer. We betalen nog wel het volledige abonnement. 

Beetje vreemd dat een overstap zo lang moet duren. We beginnen spijt te krijgen.

Kunnen wij de installatie niet zelf doen? 

icon

Beste antwoord door eric 22 October 2023, 15:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er moet bij Guidion een nieuwe afspraak worden ingepland. Zelf een glasvezel installatie doen is geen optie. Naast de technische garantie voert de Guidion monteur ook de administratieve handelingen uit voor start van je abonnement.

Dat heb ik geprobeerd. Er zijn geen mogelijkheden.

Ze nemen contact op op het moment dat er een monteur beschikbaar is. 

Een jaartje en we gaan terug. Echt niet blij!

Reageer