Vorige week maandag eindelijk zo ver we krijgen glasvezel dus sneller internet en de tv zou ook werken voordat de monteur wegging. De modem installeren had ik zelf ook gekund maar de tv moest er een kabel getrokken worden we hadden ook aangegeven dat elk kwartier dan €18.50 betaald moest worden. Monteur sloot de modem aan (ondertussen vertellend dat hij bang was van honden hij was pas gebeten door de chiwawa) maar zei dat de tv niet kon omdat de kabel er niet lag nee duh dat hadden we aangegeven maar de monteur kon het niet geen gereedschap oid. het besten konden we een google chroomkast kopen ( bij de mediamarkt in de aanbieding zei hij) dan download je de app dan kan je zo tv kijken alles wat je ook met een tv kast kan doen.
Normaal ben ik niet zo snel met beslissen waarom nu dan wel geen idee ik heb echt heel veel spijt dat we dit gedaan hebben.
Met de google chroma kast kan je niet zo zappen als met een tv kast je heb 1 klein afstandsbediening met een grote gebruiksaanwijzing althans je kan niet tv aanzetten en zappen nee tv aanzetten app openen en dan door een menu heen om te zappen.
Ook kunnen we nog steeds niet opnemen hiervoor al 2 x gebeld dat kunnen we pas aanzetten als de ons 2 teruggestuurde kastjes verwerkt zijn. Zo veel spijt dat we de tv kastjes terug gestuurd hebben ik kan er nu zo 1 aansluiten mij is het wel gelukt om een kabel van de meterkast naar de woonkamer te trekken en dat in een paa minuten tijd.
Elke x als we bellen naar T-mobil krijgen we een ander aan de lijn met een ander geprek oa dat we niets aan kunnen zetten omdat we t-mobile thuis niet hebben geinstalleerd de watte zei ik dat hebben we wel ik zeg je net wat dit aangeeft hierop kon die persoon weer niets op zeggen.
Ik ben nu zover als de vrijdag niets is geregeld wil ik alles op gaan zeggen en weer terug naar ons iets tragere internet waar wel alles werkte.
Hadden we dit maar eerder geweten dan waren we er niet aan begonnen.