Vanochtend zou na 2 weken wachten, zonder internet en tv, eindelijk de monteur van Guidion langskomen. Deze meneer is langs geweest maar gaf aan dat er geen signaal was. Hij schrijft in de werkbon: ‘Modem NT aangesloten, geen licht. Via BO doorgezet naar KPN, Reffefiber komt binnen 2 a 3 uur op locatie’. Vervolgens is deze medewerker van Reffefiber nooit gekomen. Ik heb vervolgens Guidion gebeld, die mij vervolgens doorschakelde met T-mobile. T-mobile heeft mij vervolgens doorgeschakeld met KPN, waarna KPN liet weten dat ze degene die daarover gaat niet meer konden bereiken omdat het al 17:00u was. Ik zou (en ze wisten totaal niet wanneer), zelf een keer gebeld worden door KPN. Wij hebben een bedrijf aan huis en we kunnen niet zolang zonder internet. Daarnaast gaat mijn t-mobile abonnement ook al van start volgens de Monteur. Ik vraag me dus af wie mij kan helpen om alsnog zo snel mogelijk internet en tv te hebben. We zijn immers al 2 weken geduldig aan het wachten en zijn het nu zo onderhand wel zat.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Sorry voor het ongemak trouwens, normaal gesproken loopt het via de normale procedure zoals de monteur uitlegde. Kan ik nog iets anders voor je doen? Zo ja: laat het me weten, ik sta altijd voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.