Dag,
Vandaag zou een monteur tussen 10:00 en 12:00 langskomen. Ik heb om 09:59 een sms ontvangen, waar staat dat de monteur onverwachts in uitgevallen en dat jullie op zoek zijn naar vervanging en z.s.m. contact zullen opnemen. Tot op heden heb ik niets vernomen. Ik ben hier absoluut niet blij mee want ik had ook andere plannen vandaag en nu is het onduidelijk wanneer de monteur langskomt. Daarnaast heb ik mijn oude provider opgezegd, wat vandaag eindigt dus als een monteur vandaag niet langskomt zit ik zonder internet. Dit is onacceptabel. Ik heb dus Guidion gebeld en een uur en 15 minuten in de wacht gestaan en uiteindelijlk een medewerker gesproken, die aangaf dat ze ook niet kan inzien wanneer de monteur kan langskomen, omdat ze een andere planning hebben. Hier heb ik ook totaal niets aan. Ik wil graag z.s.m. een reactie en eis een compensatie, indien de monteur vandaag niet langskomt. Ik ga namelijk niet betalen voor de dagen waar ik geen gebruik heb kunnen maken van internet.