Skip to main content

Afgelopen maandagochtend tussen 8 en 12 zou er een monteur langs komen om internet aan te sluiten,ben nu 2 weken verhuisd en wil wel heeel graag wifi en tv kijken.kreeg de avond ervoor nog een SMS dat ze tussen 10 en 12 kwamen en ze zouden sms'en als de monteur er aan kwam.geen sms gehad.helemaal niet gekomen!!!!! Guidion gebeld en vertelde mij dat er een monteur 10 voor 12 was geweest.echt ongelofelijk,er is niemand geweest! Er mankeert niets aan mijn bel en mijn oren.de klantenservice is een verschrikking,allemaal jonge meiden( 3 keer gebeld) en weten helemaal niets,totaal niet ervaren.Natuurlijk Odido gebeld en dat is wel andere koek,geweldige medewerkers gehad.en baalde er ook van.weer een voucher gekregen voor mob,en nu komt Guidion a.s zaterdagochtend15-3.ik wil verdorrie internet, ben als de dood dat ze weer niet op komen dagen.een klacht bij ze ingediend,nog geen antwoord. zoiezo niets van ze  gehoord.ik wil excuses .

 

Hey ​@Carola Bravenboer, welkom op onze Community!

Ik snap dat je zo snel mogelijk aangesloten wilt worden, dat willen wij natuurlijk ook. Een monteur kan wel eens uitvallen, dit is natuurlijk nooit fijn maar het gebeurt. Gelukkig heb je voor morgen al een nieuwe afspraak met Guidion, ik ga er vanuit dat deze monteur gewoon netjes komt opdagen. Is dit niet het geval? Wil je dit dan alsjeblieft laten weten? Dan ga ik er alles aan doen om een monteur met spoed te laten komen! 


Ja doe ik!👍


Vandaag 15-3 is er een monteur geweest en ik heb internet🥳,dankjewel Ramazan


Superfijn om te horen ​@Carola Bravenboer


Reageer