De monteur kwam, modem geïnstalleerd ... maar ik heb geen internet vanwege een lijnprobleem en de monteur heeft KPN mensen gebeld & zei dat het 4 weken (!!!) kan duren.wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Hallo @claudiomatera
Dat is best een vervelende situatie!
Als er lijnproblemen zijn is dit buiten je huis om, en vaak moeten ze dan wel is de weg openbreken of andere werkzaamheden uitvoeren wat veel tijd vereist.
Het is handig om even te wachten op een antwoord terug, want ik verwacht wel dat je binnen nu en een paar dagen een e-mailtje kan verwachten vanuit T-Mobile.
Dat is best een vervelende situatie!
Als er lijnproblemen zijn is dit buiten je huis om, en vaak moeten ze dan wel is de weg openbreken of andere werkzaamheden uitvoeren wat veel tijd vereist.
Het is handig om even te wachten op een antwoord terug, want ik verwacht wel dat je binnen nu en een paar dagen een e-mailtje kan verwachten vanuit T-Mobile.
Dat is best een vervelende situatie!
Als er lijnproblemen zijn is dit buiten je huis om, en vaak moeten ze dan wel is de weg openbreken of andere werkzaamheden uitvoeren wat veel tijd vereist.
Het is handig om even te wachten op een antwoord terug, want ik verwacht wel dat je binnen nu en een paar dagen een e-mailtje kan verwachten vanuit T-Mobile.
Dus misschien had de monneur iets gemis? Maar dan ik was snel op de weg naar werk, ik ga vanavond zien.
Ik denk dat het al is opgelost dan.
Het feit dat je aangeeft dat er nu wel internet was, is toch een goed teken? 🙂
Het feit dat je aangeeft dat er nu wel internet was, is toch een goed teken? 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.