Skip to main content

Speciaal een afspraak gemaakt in de avond (tussen 16:00 en 19:59) omdat wij beide overdag werken. Eerder weggegaan van werk om exact om 4 uur thuis te zijn. Om 19:01 een smsje ontvangen dat de monteur helaas iets later is dan verwacht, om 20:30. Om 20:32 kijk ik hoe laat het is en zie ik een gemiste oproep van een privenummer om 20:10 en 20:26. Zo snel dat ik het nummer van Guidion (Odido specialist) kon vinden gebeld. Daar werd mij verteld dat de monteur langs is geweest en dat wij niet thuis waren?! We zaten voor het raam dus hebben iedere auto langs zien rijden, we hebben de bel nog eens extra getest maar er is echt niemand bij ons langs geweest. De mevrouw aan de lijn wilde de monteur nog bellen om te vragen of hij nog eens langs kwam en zou mij daarna terugbellen en anders kunnen we daarna een nieuwe afspraak maken. Om 21:10 had ik nog niets van haar gehoord dus weer Guidion gebeld. Maar helaas speelt er om 21:10 een bandje af dat ze om 21:30 zijn gesloten. Oftewel geen gehoor meer, geen internet, zelf aansluiten van de modem mag niet want dan ben je de garantie kwijt, dus moeten we een nieuwe afspraak maken en afwachten of er op korte termijn in de avond een monteur beschikbaar is en dan hopen dat er daadwerkelijk wel iemand aanbelt? Twee jaar geleden (toen via T-mobile) ook meer dan een maand zonder internet gezeten (iedereen met een smart home weet dat dan niets meer werkt, ook de verlichting niet), door de glasvezelinstallatie over moeten stappen en omdat glasvezel van T-mobile op ons vorige adres goed was bevallen weer terug overgestapt... maar daar begin ik nu toch wel lichtelijk spijt van te krijgen. Wij hopen dat hier op zeer korte termijn een oplossing voor gevonden kan worden! 

Hi @KevinMaartje, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de monteur erbij gezet heeft dat je niet thuis was maar wel 2x gebeld heeft. Dat is inderdaad vreemd. Gelukkig zie ik dat er nu al voor morgen avond een nieuwe afspraak is ingepland. Ik ga er vanuit dat de monteur nu wel goed aankomt. Houd ook je telefoon goed in de gaten, het kan natuurlijk ook voorkomen dat de monteur om de hoek aan de bel trekt.  


Die laatste zin is toch helemaal het einde en geeft het niveau aan waarmee je zaken moet doen.. 


Reageer