Skip to main content
Beantwoord

monteur komt niet opdagen

  • 19 June 2024
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Goedenavond,

 

Vandaag had ik tussen 16:00 en 20:00 een monteursafspraak staan om mijn glasvezelinternet aan te sluiten. Ik ben ruim van tevoren aanwezig geweest en heb alles klaarstaan, maar er is niemand op komen dagen! Ik heb rond half 9 gebeld met Guidion en toen kreeg ik iemand die totaal niet bezig was met mijn gesprek aan de lijn. “Ja is onderweg” kwam er nog net uit. Een half uur later wilde ik weer bellen: gesloten. Hun eigen bandje vertelt me vervolgens dat ze tot half 10 open waren.

 

Ik kan Guidion nu niet bereiken, ik heb nog niemand langs gehad en ik kon dit verdorie zelf binnen 5 minuten installeren ware het niet dat het via hun moét gaan.

 

Kan iemand me alsjeblieft helpen hoe ik dit zo af kan handelen dat ik morgen gewoon de bende aangesloten kan krijgen?

 

(Ik ben echt flink pissig, sorry als ik te heftig reageer)

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Keep it cool....ondanks dat Guidion je beter op de hoogte had kunnen houden. Odido heeft geen inzicht in de planning van Guidion.  Bel Guidion straks als ze weer open zijn. Zij kunnen zien wat er met die afspraak is gebeurt en iets nieuws plannen. 

Keep it cool....ondanks dat Guidion je beter op de hoogte had kunnen houden. Odido heeft geen inzicht in de planning van Guidion.  Bel Guidion straks als ze weer open zijn. Zij kunnen zien wat er met die afspraak is gebeurt en iets nieuws plannen. 

 

Oke ik reageerde wat pittig, eens. Inmiddels gebeld en morgen een nieuwe poging.

Toch vind ik wel dat het contact met Guidion problematisch is geweest en dat is ook voor Odido niet top. Even voor de beeldvorming: gisteren schijnt mijn afspraak gewoon letterlijk uit de planning te zijn gehaald in het systeem en de persoon die ik aan de lijn had heeft simpelweg gelogen dat er iemand onderweg was en er elk moment kon wezen. Had dan gewoon gezegd dat er iets mis was gelopen, dan weet ik het tenminste. 

Nouja, hopelijk is het morgen rond.

Reageer