Skip to main content
Gisteren niemand is gekomen internet the instaleren
Amsterdam
Even een opmerking wat niets met topic heeft te maken. Als dat nummer (naam) echt je telefoonnummer is zou ik het heel snel veranderen. Voordat je het weet word je helemaal gek gebeld/geSMS'ed..
Hallo timo55,



Wat vervelend dat er niemand is geweest om het te installeren.

Was er een afspraak gemaakt voor de installatie service ? Ingeval van DSL is het de bedoeling dat je het zelf gaat installeren. heb je glasvezel dan zou je een afspraak hebben gemaakt met Guidion.



Ga je gebruik maken van DSL of van Fiber ?
Hoi timo55,



Zoals Hidden.nld aangeeft, is het belangrijk om te controleren of er inderdaad een monteur langs hoeft te komen of niet. Heb je een DSL of een glasvezelabonnement aangevraagd? En welke datum is er aangegeven als startdatum?



Als je een DSL abonnement hebt, kun je het zelf installeren. Hiervoor hebben wij deze video rondom de installatie gemaakt. Wellicht dat het hiermee lukt om het zelf te installeren!



Laat je weten of het lukt met deze uitleg? 🙂

Hoi,

Ik had vandaag een afspraak tussen 8.00 - 12.00. Hele ochtend vrijgenomen, maar monteur is niet op komen dagen… Nu heb ik nog steeds geen internet.

Graag zou ik een nieuwe afspraak willen en data voor mijn ben abonnement zodat ik de komende periode kan overbruggen.

Stef


Hallo @Stevchenko 

Heb je ook bericht ontvangen dat de monteur niet meer komt? Het kan zo zijn dat de Guidion later komt doordat het bij andere klanten langer duurt.

Je kan Guidion anders eens bellen om te vragen of de monteur nog komt of niet.


Excuus hiervoor @Stevchenko! Ik zie vanuit hier de afspraak nog wel gepland staat maar dat de monteur inderdaad later is. Heb je nog niks van Guidion vernomen? Zij dienen uit zichzelf contact met je op te nemen en aan te geven wat er speelt. Je kan inderdaad eens met Guidion bellen zoals Waqqas aangeeft, via 020-3232766. Ik hoop natuurlijk dat de monteur alsnog vandaag komt!


Nope, niemand gekomen, niks gehoord. gebeld en zouden het uitzoeken maar verder niets over gehoord…

wederom een bundel gekocht om internet te hebben vanavond. 

Ik zal morgen wel weer bellen voor een nieuwe afspraak, maar niet heel prettig om de halve dag te wachten en niks te horen verder!


@Stevchenko Dank je wel voor je terugkoppeling en mijn oprechte excuses dat dit zo is gelopen. Ik wil graag dat je gebruik kan maken van onze diensten. Ik heb meteen een nieuw ticket ingeschoten voor een monteur om de installatie te voltooien. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met een link om de afspraak in te plannen. 

Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, laat je het mij dan gelijk weten? Ik sta paraat om gelijk verder te helpen! 


Ok, nieuwe afspraak ingeboekt… maargoed nu heb ik nog steeds geen internet waar ik wel voor betaal!
 


Je betaald pas vanaf het moment dat de router online komt in het netwerk.  Dus dat is geen probleem. 


Maargoed, ik betaal dus wel elke dag een dagkaart aan Ben omdat jullie monteur niet is op komen dagen. Ik snap dat de monteur niet meteen op de stoep kan staan, maar ik maak wel extra kosten.


 

@Stevchenko  Heb je geen gebruik gemaakt van de overstap service?  Dan zou je wel internet moeten hebben van je vorige provider!  Ze sluiten pas af als ze bericht krijgen dat je bent aangesloten. Of gaat dit over een storing?
Wanneer komt de monteur nu?

 


Ik ben verhuisd en overgestapt. in het nieuwe huis is dus nog geen internet tot de monteur op dinsdag komt


@Stevchenko

Stuur mij maar een Privébericht klik op mijn naam) en kies ‘stuur bericht’.

Ik help je even deze week door met een voucher (gratis) dit omdat de monteur het liet afweten. 
Je kan daarmee een hotspot maken data zonder onderbreking 


@Stevchenko  Zie Privébericht. Hopelijk ben je snel normaal online! 
Fijne zondag


Dank voor de oplossing! Wordt erg gewaardeerd!


Nu is de monteur gekomen, alleen het pakket kwam pas later in de middag binnen. Hij heeft met eigen materiaal het internet geinstalleerd, maar de TV en de kabel daarheen mag ik nu zelf gaan verzorgen.

We zijn toch wel een beetje boos!


Reageer