Wat vervelend dat er niemand is geweest om het te installeren.
Was er een afspraak gemaakt voor de installatie service ? Ingeval van DSL is het de bedoeling dat je het zelf gaat installeren. heb je glasvezel dan zou je een afspraak hebben gemaakt met Guidion.
Ga je gebruik maken van DSL of van Fiber ?
Zoals Hidden.nld aangeeft, is het belangrijk om te controleren of er inderdaad een monteur langs hoeft te komen of niet. Heb je een DSL of een glasvezelabonnement aangevraagd? En welke datum is er aangegeven als startdatum?
Als je een DSL abonnement hebt, kun je het zelf installeren. Hiervoor hebben wij deze video rondom de installatie gemaakt. Wellicht dat het hiermee lukt om het zelf te installeren!
Laat je weten of het lukt met deze uitleg? 🙂
Hoi,
Ik had vandaag een afspraak tussen 8.00 - 12.00. Hele ochtend vrijgenomen, maar monteur is niet op komen dagen… Nu heb ik nog steeds geen internet.
Graag zou ik een nieuwe afspraak willen en data voor mijn ben abonnement zodat ik de komende periode kan overbruggen.
Stef
Hallo
Heb je ook bericht ontvangen dat de monteur niet meer komt? Het kan zo zijn dat de Guidion later komt doordat het bij andere klanten langer duurt.
Je kan Guidion anders eens bellen om te vragen of de monteur nog komt of niet.
Excuus hiervoor
Nope, niemand gekomen, niks gehoord. gebeld en zouden het uitzoeken maar verder niets over gehoord…
wederom een bundel gekocht om internet te hebben vanavond.
Ik zal morgen wel weer bellen voor een nieuwe afspraak, maar niet heel prettig om de halve dag te wachten en niks te horen verder!
Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, laat je het mij dan gelijk weten? Ik sta paraat om gelijk verder te helpen!
Ok, nieuwe afspraak ingeboekt… maargoed nu heb ik nog steeds geen internet waar ik wel voor betaal!
Je betaald pas vanaf het moment dat de router online komt in het netwerk. Dus dat is geen probleem.
Maargoed, ik betaal dus wel elke dag een dagkaart aan Ben omdat jullie monteur niet is op komen dagen. Ik snap dat de monteur niet meteen op de stoep kan staan, maar ik maak wel extra kosten.
Wanneer komt de monteur nu?
Ik ben verhuisd en overgestapt. in het nieuwe huis is dus nog geen internet tot de monteur op dinsdag komt
Stuur mij maar een Privébericht klik op mijn naam) en kies ‘stuur bericht’.
Ik help je even deze week door met een voucher (gratis) dit omdat de monteur het liet afweten.
Je kan daarmee een hotspot maken data zonder onderbreking
Fijne zondag
Dank voor de oplossing! Wordt erg gewaardeerd!
Nu is de monteur gekomen, alleen het pakket kwam pas later in de middag binnen. Hij heeft met eigen materiaal het internet geinstalleerd, maar de TV en de kabel daarheen mag ik nu zelf gaan verzorgen.
We zijn toch wel een beetje boos!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.