Skip to main content

Hello, 

Ik had geduldig 3 weken gewacht voor het installeren van mijn glasvezel en vandaag zou een monteur van Guidion tussen 16 en 18uur komen, maar vanochtend een bericht gekregen dat de monteur onverwachts is uitgevallen.

Toen had ik zelf Guidion gebeld en kreeg te horen dat ze in de komende 4 weken niet kan inplannen.

Is er een tijdelijk oplossing hiervoor? Want ik betaal nu mobiele internet buiten mijn bundel, en dat is niet goedkoop, ik heb al 4 keer 12,50 moeten betalen (€50) omdat ik extra internet moet kopen.

Of mag ik het niet zelf installeren? 

Of zijn er monteurs in Zwolle die zo beschikbaar is?

Of tijdelijk een gratis internet bundel van t-mobile?

Groetjes,

Joey

Hoi,

Het is jammer dat de monteur van guidion is uitgevallen en jij dus nog geen internet in huis hebt.

Indien je te mobiel abbonement hebt van T-Mobile , Ben of Tele2 kan een moderator je een voucher toesturen met echt onbeperkt internet.

Indien je die niet hebt zou je misschien een t-mobile simkaart kunnen kopen in de winkel van t-mobile en wil de moderator die mogelijkerwijs wel voor je vergoeden zodat je toch over internet kan beschikken zonder extra kosten.

Wacht even tot een moderator je draadje heeft opgepakt.

Des 

Fijne kerst dagen.

Hello Des,

Bedankt voor de reactie, zou inderdaad fijn zijn, want elke keer €12,50 voor extra internet buiten mijn bundel is een dure grap.

Ik heb gelukkig ben.

Jij ook, fijne kerst dagen!

Hi @Jography28, allereerst: welkom op de T-Mobile voor thuis Community! Hartstikke goed dat je via deze weg aanklopt, want ik help je hier graag bij. Excuses dat de start van jouw abonnement niet vlekkeloos is verlopen, dat had ik graag anders gezien. Super fijn dat @Des2000 jou ook al te hulp schiet. Ik ben gelijk mee gaan kijken of je een T-Mobile, Tele2 of Ben mobiel abonnement hebt, maar deze zie ik niet terug. Als je inderdaad een sim-kaart aanschaft zoals @Des2000 aangeeft en het bonnetje hiervan bewaart, dan kan ik dit bedrag vergoeden en kan ik je van vier Unlimited Data vouchers voorzien. Op deze manier hoop ik dat je zo min mogelijk hinder ervaart tot de nieuwe afspraak met Guidion. 

Zelf installeren, wil ik inderdaad sterk afraden. Wanneer je een Glasvezel abonnement afsluit, wordt de installatie altijd door een monteur van Guidion uitgevoerd. De vezels en het aansluitpunt zijn erg kwetsbaar en de monteurs zijn hier speciaal voor opgeleid. Als je zelf installeert, vervalt alle garantie. Daarom wil ik je vragen te wachten op de installatiemonteur. De monteur meldt de installatie bij ons aan, waardoor wij weten dat we jouw abonnement kunnen starten. Zonder bezoek van de monteur wordt jouw abonnement dus niet actief. Geef je hier een seintje, zodra je de sim-kaart hebt aangeschaft? 💪

Goedemiddag @Lisa, hartelijk dank voor het reageren.

Ik heb wel een Ben sim only abonnement.

En die staat ook ingeschreven op mijn nieuw adress.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Joey

Hi @Jography28, heel graag gedaan! Super om te lezen dat je een Ben abonnement hebt. Ik heb je dan ook gelijk voorzien van een Unlimited Data voucher in een privébericht. Maak er hele fijne feestdagen van! 🎄

Reageer