Skip to main content

Monteur geweest , Maar geen internet


Vandaag installatie monteur geweest.

Modem werd aangesloten en monteur wou weer weg. Signaal in de wijk kast moet KPN omzetten was het bericht. Op de vraag of hij de mediabox kon aansluiten gaf die aan dit ook niet te kunnen vanwege geen Wi-Fi.

 

Hierop vertrok de monteur en in de werkbon KPN aansturen. Na het lezen hier zie ik de bui al hangen voor de DSL verbinding?…..

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @WesleyXela 

Als glasvezel beschikbaar is dan is het niet meer mogelijk om DSL te nemen.

Hallo @WesleyXela 

Als glasvezel beschikbaar is dan is het niet meer mogelijk om DSL te nemen.

 Dankjewel voor je antwoord. Maar helaas is dat hier niet het geval. Er bestaan nog steeds dorpjes zonder glasvezel . 
 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@WesleyXela 

Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Je hebt geen glasvezel? Als alles goed gaat dan zal KPN snel langskomen om het DSL signaal te activeren.

@WesleyXela

Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Je hebt geen glasvezel? Als alles goed gaat dan zal KPN snel langskomen om het DSL signaal te activeren.


 

zover ik weet moeten zij in de wijk kast zijn en dat is een feest als ik alle topics terug lees… 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @WesleyXela, welkom op onze Community!

Kan je jouw juiste klantnummer toevoegen aan je profiel? Dit klantnummer is een opgezegd abonnement van mei. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Of je kunt je postcode en huisnummer toevoegen in het veld. 

Ja dat is een leuke… Daarvoor moet ik dus schijnbaar ook weer contact opnemen omdat dit niet goed is ingesteld? Best bijzonder als je een bestelling een maand geleden doet, maand moet wachten tot een monteur, deze komt zonder werkend signaal vertrekt en dat je dan wederom weer zal moeten bellen om je adres aan te passen. Maar dat dit al 3x eerder zal zijn geregeld.

 

is het een optie dat iemand van de outbound belt om alles op te lossen dat alles in 1x goed gaat?

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb je oude abonnement ontkoppelt van je account op Mijn Odido @WesleyXela, als het goed is kun je je nieuwe abonnement nu koppelen. Kun je in de tussentijd je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel bij je klantnummer? Dan kan ik hem zoeken.

Wij bellen zelf niet, dan zul je de klantenservice moeten bellen. 

Aangepast inmiddels. Lukt het je nu via het profiel ?

Reputatie 7
Badge +9

Yes. ik ben voor je gaan kijken en zie dat de monteur een ticket voor je heeft aangemaakt @WesleyXela. We pakken dit zo snel mogelijk voor je op om je zo snel mogelijk opgeleverd te krijgen. Wanneer er meer duidelijkheid is zullen we contact met je opnemen! 

Dankjewel voor je terugkoppeling we wachten het af

Reageer