Skip to main content

Monteur geweest , Maar geen internet


Vandaag installatie monteur geweest.

Modem werd aangesloten en monteur wou weer weg. Signaal in de wijk kast moet KPN omzetten was het bericht. Op de vraag of hij de mediabox kon aansluiten gaf die aan dit ook niet te kunnen vanwege geen Wi-Fi.

 

Hierop vertrok de monteur en in de werkbon KPN aansturen. Na het lezen hier zie ik de bui al hangen voor de DSL verbinding?…..

Uitgelichte reactie

16 juli 2024

Hallo @WesleyXela 

Als glasvezel beschikbaar is dan is het niet meer mogelijk om DSL te nemen.

10 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21100 reacties
  • 16 juli 2024

Hallo @WesleyXela 

Als glasvezel beschikbaar is dan is het niet meer mogelijk om DSL te nemen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 16 juli 2024
Waqqas schreef:

Hallo @WesleyXela 

Als glasvezel beschikbaar is dan is het niet meer mogelijk om DSL te nemen.

 Dankjewel voor je antwoord. Maar helaas is dat hier niet het geval. Er bestaan nog steeds dorpjes zonder glasvezel . 
 

 

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21100 reacties
  • 16 juli 2024

@WesleyXela 

Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Je hebt geen glasvezel? Als alles goed gaat dan zal KPN snel langskomen om het DSL signaal te activeren.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 16 juli 2024
Waqqas schreef:

@WesleyXela

Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Je hebt geen glasvezel? Als alles goed gaat dan zal KPN snel langskomen om het DSL signaal te activeren.


 

zover ik weet moeten zij in de wijk kast zijn en dat is een feest als ik alle topics terug lees… 

 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14021 reacties
  • 17 juli 2024

Hi @WesleyXela, welkom op onze Community!

Kan je jouw juiste klantnummer toevoegen aan je profiel? Dit klantnummer is een opgezegd abonnement van mei. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Of je kunt je postcode en huisnummer toevoegen in het veld. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 17 juli 2024

Ja dat is een leuke… Daarvoor moet ik dus schijnbaar ook weer contact opnemen omdat dit niet goed is ingesteld? Best bijzonder als je een bestelling een maand geleden doet, maand moet wachten tot een monteur, deze komt zonder werkend signaal vertrekt en dat je dan wederom weer zal moeten bellen om je adres aan te passen. Maar dat dit al 3x eerder zal zijn geregeld.

 

is het een optie dat iemand van de outbound belt om alles op te lossen dat alles in 1x goed gaat?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14021 reacties
  • 17 juli 2024

Ik heb je oude abonnement ontkoppelt van je account op Mijn Odido @WesleyXela, als het goed is kun je je nieuwe abonnement nu koppelen. Kun je in de tussentijd je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel bij je klantnummer? Dan kan ik hem zoeken.

Wij bellen zelf niet, dan zul je de klantenservice moeten bellen. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 17 juli 2024

Aangepast inmiddels. Lukt het je nu via het profiel ?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14021 reacties
  • 17 juli 2024

Yes. ik ben voor je gaan kijken en zie dat de monteur een ticket voor je heeft aangemaakt @WesleyXela. We pakken dit zo snel mogelijk voor je op om je zo snel mogelijk opgeleverd te krijgen. Wanneer er meer duidelijkheid is zullen we contact met je opnemen! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 17 juli 2024

Dankjewel voor je terugkoppeling we wachten het af


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen