Hallo @pvdveennl
Je 100 Mbps verbinding werkt toch nog gewoon? En bij het aanvragen van de migratie was de eerst mogelijke datum 6 december of was deze datum eerder?
Indien de monteurs afspraak pas voor later is ingepland dan zou je bij Guidion kunnen navragen of ze eerder een vrij plekje hebben om langs te komen, het telefoonnummer is 088 2000 151.
klopt, maar dan ben ik er verder maar weer vanaf :)
Ik zal wel eens bellen of er nog een plekje eerder is, zou het zelf kunnen installeren, maar er moet vast in de centrale een knopje omgezet worden
@pvdveennl
Klopt, de monteur maakt een fysieke wijziging naar een ander netwerk in de wijkcentrale en komt alles thuis installeren en activeren.
Hoi @pvdveennl,
Leuk om te horen dat je enthousiast bent om over te stappen naar het T-Mobile netwerk! Ik het voor je nagekeken en zo te zien is inderdaad het ‘knopje omzetten in de wijkcentrale’ de belemmerende factor. Aangezien je de eerst mogelijke datum had opgegeven voor de overzetting is het lastig om een eerdere datum te vinden. Desondanks heb ik contact opgenomen met de netwerkafdeling, alleen konden zij geen eerdere datum vinden na het over de hoop halen van de planning. In ieder geval ben ik wel blij dat je in de tussentijd gewoon lekker met internet bent voorzien en ik kijk uit naar de overzetdatum!