Skip to main content
Beantwoord

Monteur afspraak vervroegen?

  • December 16, 2018
  • 2 reacties
  • 889 Bekeken

Hoi,

wij hebben tmobile thuis glasvezel besteld maar nu hebben wij pas op 4 januari een afspraak gekregen dat de monteur langs komt en we gaan 21 december verhuizen. Dus dan zitten we een aantal weken zonder internet. Is het niet mogelijk om de afspraak te vervroegen?

Beste antwoord door Sterre

Hi Milanoor,

Wat leuk dat je T-Mobile Thuis hebt besteld! Ik kan niet wachten tot je online bent via onze glasvezelverbinding. Wat @hidden.nld zegt klopt: de monteurs hebben het deze periode inderdaad heel druk, Je kunt ze bellen op het telefoonnummer 088 - 2000 151, wellicht kunnen ze eerder een plekje voor je vrijmaken, maar dat kan ik niet beloven! Heb je ook T-Mobile Mobiel? Zo ja, dan wil ik je graag een unlimited data voucher geven, zodat jij tot de tijd van jouw installatie-afspraak toch unlimited online kunt zijn. Ik hoor je graag!

2 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3637 reacties
  • December 16, 2018
ben bang van niet, rond kerst en oud en nieuw is het bij de meeste bedrijven een drukke periode

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • December 17, 2018
Hi Milanoor,

Wat leuk dat je T-Mobile Thuis hebt besteld! Ik kan niet wachten tot je online bent via onze glasvezelverbinding. Wat @hidden.nld zegt klopt: de monteurs hebben het deze periode inderdaad heel druk, Je kunt ze bellen op het telefoonnummer 088 - 2000 151, wellicht kunnen ze eerder een plekje voor je vrijmaken, maar dat kan ik niet beloven! Heb je ook T-Mobile Mobiel? Zo ja, dan wil ik je graag een unlimited data voucher geven, zodat jij tot de tijd van jouw installatie-afspraak toch unlimited online kunt zijn. Ik hoor je graag!