Skip to main content
Beantwoord

Modem teruggestuurd maar DHL pakket blijft vastzitten

  • 18 June 2024
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Afgelopen zaterdag heb ik mijn oude T-54 modem retour gestuurd naar Odido. Op dat moment had ik nog iets van ± 10 dagen om het modem terug te sturen voordat ik een boete ga krijgen. Helaas zie ik dat vandaag het pakketje geen steek verder meer is gekomen. Uiteraard wil ik voorkomen dat ik straks een boete moet gaan betalen terwijl ik het modem al retour gestuurd heb.

Hierbij het track en tracenummer van deze verzending: 3STML010325945/6467JC

Graag hoor ik snel meer.

 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @d33f, handig dat je ons op de hoogte brengt, ik steek graag voor je een stokje voor de boete! Ik zie dat het pakket inmiddels aanstaande vrijdag bij ons binnen zal komen en ik zal ervoor zorgen dat de uiterste deadline nog een paar weken wordt uitgesteld zodat je modem meer dan genoeg tijd heeft om bij ons retour gemeld te worden. Daarom hoef je jezelf geen enkele zorgen meer te maken over enige kosten, ik zorg ervoor dat het modem meer dan genoeg tijd krijgt om afgemeld te worden. Het enige wat ik niet kan voorkomen zijn de herinnering e-mails en je kan deze als niet-verzonden aanschouwen.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren, ik zorg ervoor dat dit helemaal voor je wordt rechtgezet! 😃

Reputatie 1

Hoi @d33f, handig dat je ons op de hoogte brengt, ik steek graag voor je een stokje voor de boete! Ik zie dat het pakket inmiddels aanstaande vrijdag bij ons binnen zal komen en ik zal ervoor zorgen dat de uiterste deadline nog een paar weken wordt uitgesteld zodat je modem meer dan genoeg tijd heeft om bij ons retour gemeld te worden. Daarom hoef je jezelf geen enkele zorgen meer te maken over enige kosten, ik zorg ervoor dat het modem meer dan genoeg tijd krijgt om afgemeld te worden. Het enige wat ik niet kan voorkomen zijn de herinnering e-mails en je kan deze als niet-verzonden aanschouwen.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren, ik zorg ervoor dat dit helemaal voor je wordt rechtgezet! 😃

Top! Bedankt!

Reageer