Ik ben een van de mensen die blijkbaar getroffen is door de ‘bestelling die blijft hangen’.
Ik heb op 20 mei een Thuis abonnement afgesloten. Deze zou op 19 juni ingaan. Vanaf 17 juni heb ik bijna dagelijks contact gehad met de klantenservice van T-Mobile over de voortgang van mijn levering. Ik word telkens met een kluitje in het riet gestuurd.
De 17e wist men nog nergens van, dus moest ik maar afwachten. De 18e was er ineens een fout ontstaan in het systeem. Er werd mij verzekerd dat de dag erna de order doorgedrukt zou worden. Zaterdag de 20e kreeg ik via een Facebook-bericht te horen dat die vrijdag niets was uitgevoerd en dat komende maandag de 22e alles (wederom) doorgezet zou worden. De 22e uiteraard weer gebeld en de jongeman aan de telefoon zei dat hij erachter aan ging en zou terugbellen als het -niet- gelukt was. Dus ik bel vandaag, de 25e, weer: het ticket dat is aangemaakt is nu blijven hangen. ‘Het wordt zo snel mogelijk verholpen.’
Dit wordt ondertussen ridicuul. Ik zit nu inmiddels een week zonder vast internet en moet alles maar via mijn mobiele internet zien te doen. Elke keer als ik bel, krijg ik een non-antwoord en de reactie dat ik maar moet wachten.
Vrij belachelijk dat ik waarschijnlijk nog tot volgende week minimaal moet wachten totdat er actie wordt ondernomen, als die überhaupt wordt ondernomen.