Skip to main content

Afgelopen donderdag zag ik dat het installatiepakket via DHL zou worden bezorgd. Mijn vrouw en ik waren allebei vanwege ons werk niet thuis en ik zag in de e-mail dat een handtekening was vereist voor de bezorging. Toch zag ik ‘s avonds een e-mail van DHL dat het pakket overdag bij ons zou zijn bezorgd, terwijl wij niet thuis waren. Wij hebben dan ook géén installatiepakket ontvangen. Misschien heeft de bezorger het voor de deur gezet, maar wij wonen in een drukke straat, dus dat lijkt mij niet handig. 

Ik heb een melding gedaan bij DHL, maar nog niks vernomen. Kan Odido dit oppakken? 

Haplo @PJP_Beker 

En je hebt het ook bij de buren gevraagd of hij daar misschien is afgegeven?

Vanzelfsprekend. 

@PJP_Beker Goed dat je dit gelijk bij ons aangeeft in dit topic. Ik help je uiteraard graag verder, zodat het installatiepakket terecht komt! 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad in de track & trace dat het pakket staat gemarkeerd als afgeleverd. Er is ook een handtekening gezet, klopt het dat deze niet overeenkomt met jouw eigen handtekening (dit is terug te zien in de track & trace)? 

Ik verneem het graag, ik sta klaar om actie voor je te ondernemen! 

Hoi, dankjewel voor je reactie. Ik was die dag zoals gezegd niet thuis en de handtekening die ik bij track & trace zie staan is verre van mijn handtekening. 

Dat is een duidelijk verhaal, dankjewel @PJP_Beker! Ik ga direct een melding naar je doorzetten, zowel voor DHL als voor onze technische dienst om opnieuw een installatiepakket jouw kant op te sturen. Ondertussen zie ik dat de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL nog steeds problemen heeft met het vinden van je glasvezelkabel. We blijven druk op KPN NetwerkNL zetten om alsnog zo snel mogelijk met een oplossing te komen.

Ik ga voor het pakket achter je aan en ondertussen blijven we werken aan een oplossing voor je glasvezellijn! 

Reageer