Haplo @PJP_Beker
En je hebt het ook bij de buren gevraagd of hij daar misschien is afgegeven?
@PJP_Beker Goed dat je dit gelijk bij ons aangeeft in dit topic. Ik help je uiteraard graag verder, zodat het installatiepakket terecht komt!
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad in de track & trace dat het pakket staat gemarkeerd als afgeleverd. Er is ook een handtekening gezet, klopt het dat deze niet overeenkomt met jouw eigen handtekening (dit is terug te zien in de track & trace)?
Ik verneem het graag, ik sta klaar om actie voor je te ondernemen!
Hoi, dankjewel voor je reactie. Ik was die dag zoals gezegd niet thuis en de handtekening die ik bij track & trace zie staan is verre van mijn handtekening.
Dat is een duidelijk verhaal, dankjewel @PJP_Beker! Ik ga direct een melding naar je doorzetten, zowel voor DHL als voor onze technische dienst om opnieuw een installatiepakket jouw kant op te sturen. Ondertussen zie ik dat de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL nog steeds problemen heeft met het vinden van je glasvezelkabel. We blijven druk op KPN NetwerkNL zetten om alsnog zo snel mogelijk met een oplossing te komen.
Ik ga voor het pakket achter je aan en ondertussen blijven we werken aan een oplossing voor je glasvezellijn!