Op 2 oktober een internet abonnement afgesloten met ingang van 1 november.
Betreft een glasvezel aansluiting waarbij de glasvezel installatie al in huis aanwezig is. De vorige bewoner had ook al glasvezel van t-mobile/Odido.
op 30 oktober was er nog geen bericht dat het modem verstuurd was en heb ik contact opgenomen. Bleek dat er iets niet goed was gedaan door de netbeheerder. Het zou met spoed opgepakt worden en z.s.m. een modem verstuurd worden.
daarna heb ik nog zeker 8 keer contact gehad en en we hebben nog steeds geen modem ontvangen. Elke keer is er wel weer een excuus waarom, daar zijn we volledig klaar mee. Stuur gewoon een modem af zodat a.s. Donderdag 23 november als de monteur langskomt om de wijk kast de schakelaar om te zetten het modem hier ook gewoon aanwezig is.
De service is zeer ondermaats en elke keer maar
weer afschuiven op een derde partij. Dat kan best jullie probleem zijn maar ja heb een contract met Odido en niet met jullie onderaannemer of derde partij.
Dus zoals gevraagd a.s. Maandag 20 november het modem naar ons versturen zodat we eindeljkl
na 3 weken gebruik kunnen maken van onze
Internet aansluiting.