Skip to main content
Beantwoord

modem

• January 11, 2026
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Ik wil graag een nieuwe modem 

Mijn T50 modem voldoet niet meer: de verbinding valt regelmatig uit, waardoor de verbinding steeds vaker en steeds langer hapert. Ik wil graag een nieuw modem dat stabiel is en mijn apparaten goed ondersteunt. Ik heb al 2 x gebeld en een medewerker heeft toegezegd dat ik een nieuwe modem krijg, maar zie ondanks die toezegging nog steeds geen mail of bevestiging van DHL. Wanneer kan ik de nieuwe modem verwachten?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@FloorMeer 

Nadat er een vervanging door Odido wordt aangevraagd zou je wel direct een mail van Odido moeten krijgen ter bevestiging. Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • January 11, 2026

Hallo ​@FloorMeer 

Nadat er een vervanging door Odido wordt aangevraagd zou je wel direct een mail van Odido moeten krijgen ter bevestiging. Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • January 11, 2026

ok, ik heb mn gegevens ingevuld!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • January 12, 2026

Hey ​@FloorMeer, welkom op onze community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, bedankt voor het aanvullen van je gegevens, echter mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze heb ik nodig voor de verificatie. Zou je die nog willen toevoegen? Dan zorg ik dat er spoedig een nieuw modem jouw kant op komt! Alvast bedankt.