misleiding bestelling Glasvezel

  • 19 September 2023
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

De verkopers aan de telefoon of aan de deur weten niet wat ze verkopen en beloven

 

 

 

Ik zelf wil met mijn gezin van het koper draadje naar glas zo gezegd zo geregeld denk je maar niet heus wat na enkele weken kijk je hoever de bestelling is nou hij staat nog op blokje 2 van in bestelling dan maar ff chatten en dan krijg je een nr van de netbeheerder e fiber dan di maar bellen nou dat doe ik dus nooit meer wat ik werdt gewoon onbeschoft uitgelachen met de mededeling dat het nog 4 a 5 of misschien 6 maanden ging duren dan maar weer didido bellen en dan krijg je te horen Tja sorry dat wisten wij al en ja nu moet u maar wachten en ja ik kan nu niks doen

 

Dan komt er middags een deurverkoper van didido aan de deur ja meneer ik zal even kijken of ik u adres kan vinden dan maak in een nwe bestelling en zit u binnen een maand erop

 

 

 

Ik voel me als klant van odido echt wel zwaar mis lijd en niet serieus genomen alleen als er betaald moet worden

 

 

 

Gr arjan gulickx 

eric 8 maanden geleden

Hoi @Gulickx ,

Het goede nieuws is dat je niets hoeft te betalen totdat de glasvezel dienst is opgeleverd. Tot die tijd zit je op de koperdraad en zal de netbeheerder bij jou de kabel naar binnen moeten brengen. Daarna zal de netbeheerder Odido een seintje geven dat de kabel gereed is en komt de montteur de router installeren. 

De doorlooptijd van netbeheerder en de handjes die nodig zijn om die graaf/aanleg werkzaamheden te doen zijn lastig in een harde planning te zetten. Maar als de bestelling loopt dan heb je tot de oplevering dus nog gewoon internet via DSL. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Gulickx ,

Het goede nieuws is dat je niets hoeft te betalen totdat de glasvezel dienst is opgeleverd. Tot die tijd zit je op de koperdraad en zal de netbeheerder bij jou de kabel naar binnen moeten brengen. Daarna zal de netbeheerder Odido een seintje geven dat de kabel gereed is en komt de montteur de router installeren. 

De doorlooptijd van netbeheerder en de handjes die nodig zijn om die graaf/aanleg werkzaamheden te doen zijn lastig in een harde planning te zetten. Maar als de bestelling loopt dan heb je tot de oplevering dus nog gewoon internet via DSL. 

Reageer