Goedendag,
Ook ik wacht al lang op de aansluiting van glasvezel hier in de Meern. Het zag er veelbelovend uit.. mensen in de straat… straat open… glasvezel erin.. en inmiddels steekt er al een aantal maanden een glasvezelkabel boven het maaiveld van mijn tuin, klaar om naar binnen gebracht te worden.
Maar… tot op heden geen beweging… geen schouw.. geen aansluiting
Nou snap ik best wel dat er een wachttijd is voor de aansluiting, ware het niet dat de status van mijn bestelling het volgende aangeeft: Bij jou in de straat en in je woning is nog geen glasvezelaansluitpunt, dat moet er dus komen
Nou zeg… dat is vreemd! de glasvezelcheck van T-Mobile geeft namelijk in een geweldige hoera stemming : Yes ! bij jou is glasvezel beschikbaar!… sluit nu je abonnement af
Sorry T-Mobile.. ik vind dit op z'n minst misleidend
Beter was het om de melding op de glasvezel check te wijzigen in de melding dat de aansluiting in voorbereiding is… eerlijke informatie.. daar heb je wat aan! en dat vergroot het vertrouwen in T-Mobile
het is nu een beetje andersom helaas
hartelijke groet,
Pieter