Twee weken geleden is mijn glasvezel aangesloten, en het heeft het 12 dagen gedaan.
Ik was blij dat ik nu thuis kon werken, maar na 12 dagen connectiviteit is er nu geen enkel internet meer. De helpdesk vertelde me dat het 3 tot 5 dagen duurt om op te lossen. Het zit buiten mijn schuld om in de kabels die t-mobile huurt van andere partijen die buiten mijn huis zitten. Leveranciers die ik nu juist probeerde te voorkomen, door t-mobile te nemen.
Ik kreeg de beruchte melding ‘je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier.” En als ik zo de community lees geeft dit niet veel hoop op een snelle oplossing.
Sommige klanten doen hier maanden over, maar ik zeg het maar gelijk, ik stel jullie in gebreke, en elke afschrijving zal ik direct storneren en direct ook de automatische afschrijvingen in toekomst blokkeren totdat er mij daadwerkelijk een werkende dienst word aangeboden. Pas vanaf het moment dat ik daadwerkelijk een internetverbinding heb ga ik me ook aan het contract houden.
Ik verwacht een werkende internet verbinding, zoals contractueel afgesproken. Natuurlijk zijn er soms storingen, dat snapt iedereen. Maar nu al sinds dinsdag down, en moet nu tot na het het weekend wachten (fucking lazy ass people!). Dat is dus 66% downtime tot nu, en geen uitzicht.
Geen goed begin, en ik pik het niet. Ik wil internet zoals afgesproken, anders ga ik net zo zorgvuldig met betalingen zijn als jullie met contract afspraken.
Heel graag mijn internet werkend maken, of anders contractopzegging accepteren. Ik ga hier niet te lang mee door in ieder geval. Ik verdien een werkend product. Elke klant verdient een werkend product.