Skip to main content
Beantwoord

mijn aansluiting ooit

  • 11 June 2024
  • 10 reacties
  • 92 Bekeken

In April 2023 heb ik een aansluiting aangevraagd bij t-mobile. Alles helemaal in kannen en kruiken, binnen 2 dagen een monteur op bezoek. 
sorry maar we kunnen het nu niet maken we komen erop terug. Daarna nog 2x een monteur geweest. Echte uitleg waarom het niet kan blijft uit. Ik krijg van de klantenservice een voorstel:

koop een router (deze betalen wij terug bij tweede factuur). Daarnaast koop je een sim kaatt er voor deze router en ook die betalen we u terug.

u zult wekelijks voucher krijgen voor internet. 
Diverse malen gebeld maar geen enkele duidelijkheid. Elke keer de belofte we gaan het uitzoeken. 
vandaag belde ik weer en was mijn bestelling ineens geannuleerd. Wel een nieuwe laten aanmaken, maar hier zijn de gemaakte kosten vast niet als credit geboekt.

ik wil graag weten wat de status is van mijn bestelling.

De gemaakte kosten alsnog terug gestort krijg.

Wat de reden is dat iemand mijn bestelling gewoon annuleert? 

dat mijn aansluiting zsm alsnog wordt gerealiseerd! 

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Zolang de aansluiting niet werkend is opgelost betaal je geen abonnement kosten en is er zelfs de seevice van de gratis unlimited mobiele vouchers. Het geld wat je niet hebt uitgegeven aan het abonnement kun je gebruiken voor die router. Die wordt niet ook nog eens door Odido betaald.

Die belofte is wel gemaakt!

ontvang trouwens graag weer wat vouchers

Reputatie 7
Badge +14

Vouchers zijn kosteloos, maar eigenlijk niet bedoeld als gratis voorloper,  je hebt nog geen actief betaald abonnement.  Dus goede service.

De aanleg is in handen van netbeheerders. Zolang dat niet volledig is afgerond kan Odido helaas nog niet leveren. 

Dat snap ik, maar als jullie de belofte maken het binnen een maand ongeveer gereed te hebben en dat lukt dan niet dan kom je je afspraken niet echt na.

ik had veel liever betaald en goed internet. Dan 4g internet. 
 

daarnaast als je goed leest heeft iemand ook de aanvraag geannuleerd.

 

Reputatie 7
Badge +14

Er is hier geen jullie op het forum. Je praat voornamelijk met andere klanten.

Woon je toevallig in een appartementen complex? Als er aan de netbeheerder geen toestemming door de VVE dan kan e.e.a. geannuleerd worden. Je mag dan wel een annulering bericht verwachten. 

Nee,

daarnaats mag een vvv de aanvraag niet annuleren. Ze mogen niet eens weten dat ik een aanvraag gedaan heb. 
iets met avg 

Reputatie 7
Badge +14

Een VVE kan toestemming voor aanpassingen aan hun gebouw weigeren. Dan houdt het op.

Dat klopt dat mogen ze inderdaad, gelukkig niks met een vve te maken👍

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Erik.S, logisch dat je om opheldering vraagt, ik wil je die graag zo goed als mogelijk geven! De netwerkbeheerder Open Dutch Fiber heeft aangegeven dat er een technische belemmering is waardoor ze jouw adres niet kunnen opleveren. De exacte reden is niet met ons gedeeld en hiervoor kan ik je het beste aanraden om contact op te nemen met Open Dutch Fiber. Je vindt al hun contactopties op deze pagina: Service & Contact. Zij kunnen je een stuk meer details geven over de belemmering dan dat wij dat kunnen doen omdat het netwerk van Open Dutch Fiber is.

Wat betreft de creditering zie ik dat je hierover al contact hebt gehad met een collega van mij en lees ik dat dit is opgelost.

Ik ga voor je duimen dat Open Dutch Fiber desondanks nog iets voor je kan betekenen! 👍

Hoi, 

 

@Cal van Odido 

De manier waarop t-mobile deze aanleg niet in de hand heeft vind ik heel bijzonder. Eigenlijk beslissen hun waar er glas komt en waar niet. 
Het probleem va de  aanleg snap ik ook niet helemaal, maar ze gaan naast ons weer bouwen dus misschien kan het dan wel gelijk mee.

 

ik heb gisteren inderdaad een goede chat gehad met je collega al de oude afspraken zijn weer vast gelegd. 
ik zal ze proberen te bellen!

 

Reageer