Ik wil toch weten waar het fout gaat? even mij verhaal (haha, even), komt ie: Ik heb T-mobile uit & thuis genomen (ergens in november aangevraagd). Mooi alles bij 1 provider en ook nog goedkoop. Je kunt invullen dat je gebruik wil maken bij de overstap service van T-mobile, later kom ik er pas achter dat het alleen kan bij bedrijven die aangesloten zijn (en helaas is Tweak dat niet). Op dit moment heb ik mobiel al aangevraagd en kom je er later achter dat internet+tv wat lastiger wordt (maar de website zegt: 20 december is het in orde). Geen probleem! gewoon zelf je internet opzeggen bij je huidige provider, netjes gedaan, brief gekregen van tweak en dus denk je alles in orde.
Slecht nieuws T-mobile mag het internet niet aansluiten want ik heb een andere provider. Ik bellen naar T-mobile klantenservice, krijg ik te horen dat het erg jammer is dat het zo is gelopen, hun fout en ik kan beter T-mobile thuis annuleren. Ik vond dit vreemd dus ik ben bij de winkel langs geweest (praat ook makkelijker dan over de telefoon). Ik de situatie daar opnieuw uitgelegd, brief van opzeggen van tweak laten zien. De medewerker belt met de helpdesk en krijgt het antwoord: we gaan het bij migratie allemaal voor je regelen, alleen je moet wel even je opzegging bij tweak annuleren, dit regelen wij voor u zodat u niet zonder internet komt te zitten! Ik tweak bellen en de annulering opzeggen, geen probleem (duh!) en de rest wordt dus geregeld door migratie van T-mobile.
Niet dus, want ik krijg maar geen bericht van T-mobile, dus ik maar weer bellen. Er is van alles aan de hand, dit zit daar vast, dat zit daar vast, het hangt ergens bij de technische dienst. Medewerker gaat een bericht sturen naar de technische dienst en zal vragen of ze dit keer contact met mij opnemen. Die avond krijg ik een mailtje van tweak, dat ik 15 januari wordt overgenomen door een ander provider, met de vraag of dit klopt den dat ik nog wel zelf officieel akkoord moet gaan met de annulering. Akkoord gegaan met de annulering en tsja mijn abonnement loopt wel door tot 31 januari (fijn, dubbele kosten). Daarna een bericht van Guidion voor een afspraak, 8 januari kan de monteur al langs komen. Die komt langs op 8 januari en zegt, oh dat is raar, want dan heb je geen internet, de ticket is te vroeg. Geen probleem, de ticket wordt geannuleerd, u krijgt nog bericht.
Nu ben ik bij vandaag. Want ik heb geen bericht gehad, ik bel naar T-mobile. medewerker: Oh wat raar meneer, ik verbind u door met Gideon, dan kunt u een nieuwe afspraak maken. Guidion aan de lijn om een nieuwe afspraak te maken, medewerker: sorry meneer wij hebben geen ticket van T-mobile, dan moet u met T-mobile bellen, ik kan u wel doorverbinden (YEAH!), ikke: doe maar. medewerker: Met T-mobile, ikke: weer mijn verhaal gedaan. Medewerker: Oke ik stuur wel een bericht naar technische dienst, dan krijgt u morgen bericht om een afspraak te maken.
Conclusie: Na 5 uren bellen/emailen/etc, morgen heb ik geen internet en ik heb geen afspraak met Guidion, dus ook geen idee wanneer die afspraak zal komen en ik betaal nog tot 31 januari voor een abonnement van Tweak omdat T-mobile wel de lijn al overneemt. Ohja en dan wil ik nog even azijnzeiken (maar ik vind dat ik daar recht op heb), het TV kastje heeft niet eens een optische audio aansluiten, dat kan er ook nog wel bij.
Groetjes,
Enigszins gefrustreerde klant van T-mobile