Beste Odido
ik zal proberen de klacht te omschrijven aan de hand van een chronologisch verhaal .
ma 26 augustus zou ODF mijn glasvezelaansluiting komen installeren tussen 13.00 en 17.00 uur.
Om 17.00 uur no niemand gezien . Toen maar gebeld met Volker Wessels die de werkzaamheden uitvoeren. Rond 18.00 uur kwamen er alsnog 2 monteurs die de aansluiting maakten.
de dag erna stonden zij onaangekondigd weer aan de deur. Met de vraag wat ze kwamen doen was het antwoord : een meting doen . Gisteren kon het niet
een van hen sloot zijn meter aan, reageerde op een telefoonoproep en vroeg mij : mag ik over 10 minuten terugkomen ? Ik zeg oké . Half uur later was er een ander terug, ging meten en constateerde dat de kabel niet goed was gelast . 3 foute pogingen later, en weer een andere collega erbij kreeg hij het schijnbaar voor elkaar . Hij moest alleen een boormachine halen om het nieuwe kastje te monteren.
heb de man nooit meer gezien .
weer Volker wessels gebeld, die zij mij terug te belllen of de voorman van het werkgebied te laten bellen.
uiteraard weer niks gehoord.
Dan maar ODF rechtstreeks gebeld. Deze belde met Volker wessels, belde mij terug met het feit dat volgens hen het kastje gemonteerd is en de opdracht afgemeld, maar men zou mij bellen en een meting weer komen doen ? Mocht het kastje inderdaad los liggen zou het gelijk gemonteerd worden.
Dat gesprek was afgelopen donderdag. Tot nu toe weer niks vernomen.
het kastje ligt nog los(inmiddels in mijn meterkast) en het oude kastje zit nog op de muur,inclusief een stuk afgeknipte draad.
al met al heel slordig vind ik, en binnenkort word in de woning alles aangesloten zonder dat ik weet of het werkt.
Odido help aub