Had begin dit jaar een Thuis abo genomen. Dit was alleen internet.
Helaas is mijn vrouw begin juni overleden en omdat ik het huis zou verkopen, wilde er niet blijven wonen, en dus ergens ander zou gaan wonen heb ik gevraagd of het abo opgezegd kon worden. Bleek dat het een jaar abo was maar vanwege de bijzondere omstandigheden kon het gestopt worden.
Dat blijkt een illusie te zijn. Moest enkele papieren opzenden en dan zou het geregeld worden.
Heb t mobile een kopie van de inschrijving op een ander adres EN een kopie van de overlijdensverklaring van mijn vrouw doen toekomen maar daarna niets meer vernomen. Maar wel het abo bedrag blijven afschrijven.
Daarnaast blijkt de € 36 uit het kontrakt ineens ook niet meer voldoende te zijn. Het is nu ruim € 43 inc. een smsje van 50 cent.
Zit nu in een kleine caravan op een camping en het postadres is dat van mijn dochter. Kan derhalve ook niets meer met het abo en wilde het daarom ook beëindigen.
Kan derhalve dan ook niet zeggen dat ik tevreden ben met t mobile.
Volgende verlenging maar overslaan en een andere provider nemen.
Kwaliteit van het netwerk is redelijk maar de klantenservice/aftersales is diep triest.