Skip to main content

Meer dan 1 maand problemen na nieuwe aansluiting van Caiway naar Odido!!

  • 5 januari 2024
  • 1 reactie
  • 289 Bekeken

Goedemorgen, welkom bij Odido, we zijn er voor je.

Na een maand lang problemen snapt u dat wij dit niet meer kunnen aanhoren.

Na 22 dagen heeft de aansluiting 4 dagen gewerkt, we zitten nu alweer een week zonder aansluiting. Backoffice en Delta kunnen het niet oplossen. Er wordt gewoon keer op keer niet teruggebeld, opgeschaald naar casemanager, weer teruggetrokken, de notities niet goed bewaard de lijst met excuses is eindeloos. De frustratie aan onze kant is enorm hoog wij werken thuis, hebben een eigen bedrijf. Natuurlijk ontvangen wij vouchers maar een hotspot is niet sterk genoeg. Inmiddels een account bij NLZiet om toch iets van nieuws of tv te bekijken, wordt vergoed maar van deze aantekening is niks te vinden.

 

Wij overwegen weer terug te gaan naar onze oude leverancier Caiway/Delta deze weigeren je weer aan te nemen als klant duurt 6 – 8 weken.

 

Ik ben radeloos wie kan dit oplossen, het heeft via dezelfde lijn altijd gewerkt, hoe kan het nu zijn dat het niet werkt? Lieve Odido kunnen jullie dit nu eens oplossen, ik zie dat via dit kanaal jullie klanten wel gehoor krijgen en er sneller actie wordt ondernomen.

 

Wij horen jullie graag.

Uitgelichte reactie

5 januari 2024

Hi @SportP, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring en duidelijke verhaal. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat we Delta opnieuw moeten aansturen. Ik heb de prioriteit van jouw ticket verhoogd, dit houd in dat hij sneller opgepakt zal worden dan normaal. Hopelijk komt er nu schot in de zaak. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik het in de gaten houden voor je. Alvast bedankt.

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14078 reacties
  • 5 januari 2024

Hi @SportP, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring en duidelijke verhaal. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat we Delta opnieuw moeten aansturen. Ik heb de prioriteit van jouw ticket verhoogd, dit houd in dat hij sneller opgepakt zal worden dan normaal. Hopelijk komt er nu schot in de zaak. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik het in de gaten houden voor je. Alvast bedankt.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen