Goedemiddag,
Toen hier een Guidion-monteur kwam voor de installatie van T-Mobile thuis zou de KPN-aansluiting niet goed zijn, daarvoor moest KPN langs komen. De Guidion-monteur heeft wel een Media Converter op de muur geschroefd zonder enige kabel erin.
Later is hier KPN-monteur geweest, maar hij gaf aan dat het gedeelte dat van KPN goed werkt en dat hij eigenlijk voor niets was gekomen.
Mijn internet/wifi werkt vaak wel, maar het valt regelmatig uit. De snelheid is volgens een speedtest wel naar behoren, maar de verbinding is dus kwakkelend en ik betwijfel of de snelheid altijd constant is.
Nu vroeg ik mij af of dit jullie normaal lijkt dat de Media Converter zonder enige kabel aan de muur is geschroefd. En kan de kwakkelende verbinding iets met mijn installatie te maken kan hebben? Is die nieuwe Media Converter die ongebruikt aan de muur is geschroefd wellicht beter? En kan ik dit zelf installeren of moet ik hiervoor een monteur van T-Mobile langs laten komen? En zo ja, hoe pak ik dit aan?
Een hoop vragen, maar hopelijk zien jullie aan de foto direct wat er goed/fout is.