Status staat nog steeds op lijn wordt aangevraagd.
Terwijl die eigenlijk vanaf 13 augustus al vrijgegeven moet zijn
Status staat nog steeds op lijn wordt aangevraagd.
Terwijl die eigenlijk vanaf 13 augustus al vrijgegeven moet zijn
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Ik heb het meteen bekeken voor je en het lijkt erop dat de aannemer klaar is voor het maken van een afspraak. Is jouw FTU (Glasvezelaansluitpunt) thuis al geïnstalleerd? Zou je eens willen proberen om Volker Wessels te bellen op 088-1860444? Als het goed is kun je dan met hen een datum inplannen. Dan komt de aannemer langs om te schouwen en kan vervolgens alles gereed worden gemaakt voor de installatie.
Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00. Succes en als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. Voor nu: een prachtige zondag toegewenst! 🌞
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.