Skip to main content

Hi Odido, ik heb afgelopen maandag een bestelling geplaatst voor een Klik&Klaar abonnement en aangegeven deze op te willen halen in de winkel. Ik zie hier op het forum al veel mensen die al aan de gang zijn met hun aansluiting, maar ik heb sinds mijn orderbevestiging niets meer te horen gekregen. Hoort dit zo lang te duren? Ik zou ook graag met de verbinding aan de gang willen!

Hoi @dve123 

De winkels zijn ook telefonisch te benaderen, bel ze even of ga anders even langs. 

Hi @dve123, ik kan me voorstellen dat je staat te popelen om hier gebruik van te maken! Ik heb het meteen voor je nagekeken en zo te zien kan je het al ophalen in de winkel. Als het goed is heb je hier inmiddels ook een sms over ontvangen. Weet je zo voldoende? 😊

Hi @dve123, ik kan me voorstellen dat je staat te popelen om hier gebruik van te maken! Ik heb het meteen voor je nagekeken en zo te zien kan je het al ophalen in de winkel. Als het goed is heb je hier inmiddels ook een sms over ontvangen. Weet je zo voldoende? 😊

Na de tip van eric gisteren meteen langs de winkel geweest, en de bestelling lag inderdaad al klaar. Ik had alleen geen SMS gekregen, maar alles is alsnog goed gekomen. Bedankt voor de antwoorden beiden!

Fijn om te horen @dve123

Reageer