Skip to main content

Ik heb op 6-9-22 een glasvezel abonnement aangevraagd. Tot op heden heb ik nog niks gehoord, bij de status staat deze op stap 2 (ontvangen). Ik heb alleen de ‘welkom’ mail gekregen met een overzicht van mijn abonnement, overeenkomst en herroepingsforumulier. Hoe lang duurt het nog? In de mail staat dat Guidion binnen 3 dagen contact op neemt, tot op heden dus niks gehoord.

Hallo @dustinb 

Heb je al een T-Mobile thuis account aangemaakt en wat is de status daarin? Is de glasvezelkabel al in de woning geïnstalleerd in een glasvezelaansluitpunt?


Hallo @dustinb 

Heb je al een T-Mobile thuis account aangemaakt en wat is de status daarin? Is de glasvezelkabel al in de woning geïnstalleerd in een glasvezelaansluitpunt?

Zie mijn vorige bericht (stap 2 (ontvangen)). De glasvezelkabel is al geïnstalleerd tot in de meterkast.


@dustinb 

Dan zou je automatisch een mail van Guidion moeten ontvangen mits de glasvezel aansluiting ook bekend is bij T-Mobile. Controleer ook de ongewenste map.


@dustinb,

Zoals Waqqas zegt, hoor je binnenkort een e-mail/sms ontvangen van T-Mobile waarin je de afspraak met Guidion maakt.

Normaliter hoor je inderdaad binnen 3 werkdagen dit te ontvangen.

In uitzonderlijke gevallen kan er iets mis zijn ergens van de kastje in de meterkast/woonkamer tot in de wijkcentrale waardoor er kleine vertraging ontstaan van 1 tot 4 weken. Je kunt eventueel de klantenservice van T-Mobile of ODF te bellen om er achter te komen.


 

 


Reageer