Skip to main content

Hoi hoi,

Sinds 1 maart hebben we televisie en internet via Odido lopen. Echter hebben we nog geen televisie. Hebben hier ook niks voor ontvangen???

Wifi Router hebben we wel binnen en doet het goed!

 

Groetjes,

Louka.

Hallo @LoukaJerome ,

Welkom op de community, als je inlogt op je Odido account. Daar kan je zien wat je allemaal in je abonnement hebt, hier kan je ook zien of je wel of geen tv box/ mediabox in je abonnement hebt. Het kan zijn dat je tijdens de aanvraag alleen voor via de app te kijken gekozen hebt.
Mocht blijken dat je een tv box/mediabox zou moeten krijgen, kan je het beste even de klantenservice 0800-0092 bellen. Ook kan je eventueel , je hier weer melden en wachten totdat een moderator reageert. Dit duurt meestal wel wat langer. Ze behandelen de vragen op volgorde van binnenkomst.
Zet dan wel gelijk even je klantnummer in je profiel, dan kan de moderator je eventueel makkelijker helpen.


Reageer