Nadat ik op 4 November ben overgestapt naar T-mobile glasvezel heb ik sinds dinsdag 15 November geen internetverbinding meer. Elke dag gebeld met de klantenservice. De eerste keer keurig door een stappen plan gelopen en tot de conclusie gekomen dat mijn modem prima werkt, de mediaconverter werkt, maar dat er een kabelbreuk zal zijn buiten de deur, waarschijnlijk in de wijkcentrale.
Het “backoffice” moet daar blijkbaar binnen 5 werkdagen een ticket voor schrijven, die dan door KPNnet opgepakt zal gaan worden. Het is nu maandag 21 November en ik heb net weer een poging gedaan om van de klantenservice te horen wat de status is. Er is blijkbaar nog steeds geen ticket/werkbon geschreven en de verder vriendelijke mevrouw probeerde nog wat uit te zoeken toen de verbinding verbroken werd.
Ik ben redelijk moedeloos aan het worden. T-mobile neemt geen contact met mij op, via mail of telefoon, om te vertellen wat er aan de hand is. Ik moet elke dag zelf weer bellen om te vragen. De klantenservice is heel vriendelijk maar helpt me totaal niet, ze verontschuldigen zich elke keer voor het ongemak.
Als ik andere meldingen lees, wordt ik helemaal kriebelig. Ik ben zelfstandige en werk thuis, heb internet dringend nodig. Gaat dit nog weken duren? Wie kan me helpen om de juiste persoon aan de telefoon te krijgen om actie te nemen. Overigens ben ik ook T-mobile telefoon klant, daar heb ik nog geen problemen mee gehad.