Hallo. Ik heb zaterdag 19 oktober Klik&Klaar besteld en aangegeven dat ik deze op wilde halen in de winkel. Omdat ik in de veronderstelling was dat ik de bestelling dezelfde dag of een dag later op zou kunnen halen heb ik 21 oktober gebeld aangezien ik toen nog geen sms had gehad met afhaal bericht. Mij werd dat er wat vertraging was omdat er veel vraag was (kan gebeuren prima), binnen een week zou ik wel bericht krijgen. Nu een week later heb ik nog niks gehoord. Is er enige indicatie wanneer ik m'n bestelling op kan halen? En is er anders een manier om het alsnog (sneller) binnen te krijgen, bijvoorbeeld bij een ander filiaal ophalen of door het te laten bezorgen? Duurt allemaal wel erg lang zo namelijk, zeker voor een product dat Klik&klaar heet...
Hi
Dit duurt inderdaad erg lang. Ik heb navraag gedaan bij de shop voor je om te kijken hoe de voorraad erbij ligt. Als ze niks meer in de winkel hebben liggen dan moet je een nieuwe order inschieten met een thuisbezorging.
Hi
Dit duurt inderdaad erg lang. Ik heb navraag gedaan bij de shop voor je om te kijken hoe de voorraad erbij ligt. Als ze niks meer in de winkel hebben liggen dan moet je een nieuwe order inschieten met een thuisbezorging.
Is er al meer over bekend?
Ik krijg geen reactie van de shop
Ik krijg geen reactie van de shop
Ja dat is goed. Hoe kan ik m'n huidige order annuleren?
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.