Beste,
Ik voel me genoodzaakt mijn recente ervaring met de klantenservice van T-mobile te delen. Drie weken geleden ben ik overgestapt naar deze provider in de hoop van een betere internetverbinding te kunnen genieten. Echter, sindsdien heb ik geen enkele vorm van internetconnectie kunnen ontvangen.
Bij de eerste monteur die langskwam, kon het glasvezel kastje niet aangesloten worden vanwege de nabijheid van de muur. Hierdoor moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden, wat al voor vertraging zorgde. De tweede monteur had geen moeite met het aansluiten, zonder ook maar iets te wijzigen aan het glasvezel kastje, maar helaas bleek er nog geen verbinding te kunnen worden gemaakt met T-mobile, en een derde monteur werd opnieuw ingeschakeld maar ook hij kon het niet voor elkaar krijgen om verbinding te maken.
Na 2 weken, hebben meerdere monteurs geprobeerd het probleem op te lossen, maar zonder succes. Het storings team zou worden ingeschakeld en er werd mij beloofd dat er binnen 5 dagen contact zou worden opgenomen. Die 5 werkdagen zijn nu voorbij en heb tot op heden geen enkel bericht of telefoontje ontvangen.
Ik heb er meerdere keren achteraan gebeld en elke keer dat ik contact opneem met de klantenservice, krijg ik te horen dat er niets van afstand kan worden gedaan en dat alleen een monteur het probleem kan oplossen. Bij één van de telefoongesprekken werd zelfs nog doodleuk geprobeerd om wifipunten aan mij te verkopen terwijl ik al 3 weken zonder internet zit. Dit gebrek aan een duidelijke oplossing en het ontbreken van follow-up communicatie zijn erg frustrerend.
Ik begrijp dat technische problemen kunnen optreden, maar na drie weken zonder internet en met beperkte mogelijkheden om thuis te werken, voel ik me genoodzaakt deze serviceklacht te delen. De manier waarop dit allemaal is verlopen is diep triest en ver beneden de maat. Ik hoop dat deze situatie snel en professioneel wordt opgelost.
Marc